لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
دوشنبه ۱۸ سرطان ۱۴۰۳ کابل ۰۴:۲۷

راز موفقیت باز محمد مبارز را بدانید


آرشیف
آرشیف
قسمیکه همه شاهد استیم از چند سال به این طرف ورزش در افغانستان رشد چشمگیری کرده است و جوانان زیادی از خود افتخاراتی به کشور آورده اند.

یکی از این جوانان باز محمد مبارز ورزشکار جوان فدراسیون ورزش های رزمی افغانستان در بخش (MMA) یا ورزش Free Fight است.

باز محمد مبارز مدت هفت سال می شود در بخش ورزش Free Fight مصروف تمرین است و در مسابقات زیاد داخلی و خارجی اشتراک کرده است که یکی از تازه ترین مسابقات وی چندی پیش در هندوستان بود که رقیب مصری اش را در رقابت های مبارزه آزاد (سوپرفایت لیگ ) شکست داد.

ما هم در این مورد مصاحبهء کوتاه انجام دادیم که گفت و شنود با این سوال که چگونه به ورزش رزمی رو آورده و چطور بخش ورزش Free Fight را انتخاب کرده است، آغاز شده است.

*****

می گویند تعین هدف و پلان گذاری در زندگی به عنوان یک راهنما یا نقشه راه است که این خیلی مهم است. زندگی بدون پلان، زندگی است که ارزش ادامه را ندارد.

اگر می خواهید یک زندگی موفقی داشته باشید احتیاج به یک پلان گذاری دقیق و تعین هدف دارید که شما را به موفقیت می رساند.

پلان گذاری خوب در زندگی اجازه برنامه ریزی و کنترول زندگی را می دهد همچنان به اهدافی از جمله رسیدن به چگونکی توسعه خانواده، انجام کار و پیشرفت مهارت ها و توانایی ها، کمک به دیگران و رسیدن به اعتماد به نفس می رسید.

در یک سایت انترنتی تحقیقاتی نشان داده است که فقط 3 درصد از مردم برای خود هدف و پلان تعین می کنند و این افراد هم معمولاً جزء ثروتمند ترین ها استند اما چرا باید این آمار این قدر پایین باشد؟

دلایل مختلف برای آن وجود دارد، اما دلیلی که ما می خواهیم به آن بیپردازیم، این است که برخی از جوانان نمی دانند که چطور باید یک پلان منظم در زندگی خود بگیرند و یا اصلاً بدون پلان زندگی را پیش می برند.


پس چی خوب است برای موفقیت بیشتر در تصمیم گیری پشتکار و اعتماد به نفس داشته باشید و شک و تردید را از خود دور سازید.

ترتیب کننده: فروزان حبیب زاده

please wait

No media source currently available

0:00 0:14:22 0:00
لینک مستقیم
XS
SM
MD
LG