لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۱ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۰:۵۵

حزب حرکت اسلامی افغانستان از عبدالله عبدالله اعلام حمایت کرد


به سلسلهء روند اعلام حمایت برخی از نهاد ها و احزاب سیاسی از نامزدان ریاست جمهوری حزب حرکت اسلامی نیز در کابل از نامزدی عبدالله عبدالله حمایت کرد.

اعضای این حزب و شمار زیادی از طرفداران شان به روز پنجشنبه در یک گردهمایی در کابل برنامه های کاری آقای عبدالله را بخاطر بهبود وضعیت کشور موثر دانستند.

عبدالغنی کاظمی رهبر حزب حرکت حمایت اش را چنین بیان کرد:
« حزب حرکت اسلامی افغانستان در دوره سوم انتخابات ریاست جمهوری سال 1393 حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از تیم اصلاحات و همگرایی و از کاندیداتوری داکتر عبدالله عبدالله اعلام می دارد. »

اعضای این حزب از آقای عبدالله خواستند در صورت برنده شدن در انتخابات آینده وحدت ملی را در کشور تقویت کند.

پیش از این نهضت اسلامی در کابل نیز از کاندیداتوری عبدالله عبدالله حمایت کرده بود.

در همین حال عبدالله عبدالله می گوید، اگر در انتخابات آینده پیروز شود تامین صلح و وحدت ملی در اولویت برنامه های کاری اش قرار خواهد داشت:

« با تعهد به خداوند پاک با حمایت مردم ما در بین مردم خود تبعیض قایل نیستیم تفرقه را نمی خواهیم، خلاف نفاق افگنی هستیم در این کشور و ما خود را متعهد به خدمت همه مردم افغانستان می دانیم. »

مبارزه با فساد اداری، حاکمیت قانون، توجه به حقوق زنان و کودکان، فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان از جمله مسایلی اند که آقای عبدالله در این نشست به آن اشاره کرد.

اما برخی از آگاهان امور تاکید دارند که نامزدان ریاست جمهوری در جریان مبارزات انتخاباتی شان باید تعهداتی را به مردم بدهند که توان عملی کردن آن را داشته باشند.


فرشته ندا
XS
SM
MD
LG