لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۴:۳۵

درگیری در گرشک با کشته شدن 8 مهاجم پایان یافت


مسئولان محلی هلمند می‌گویند که درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و مهاجمان در ولسوالی گرشک این ولایت با کشته شدن هشت مهاجم مسلح پایان یافت.

محمد عمر ځواک سخنگوی والی هلمند دقایق قبل به رادیو آزادی گفت که در این درگیری چندین ساعته یک پولیس کشته و سه پولیس دیگر زخمی شده اند.

آقای ځواک می‌گوید که نیروهای امنیتی افغان در ساحه حضور داشته و وضعیت را تحت کنترول دارند.

گروهی از مهاجمان مسلح حوالی ساعت شش صبح امروز از چهار استقامت بالای ولسوالی گرشک ولایت هلمند حمله کردند.

مسئولیت این حمله را طالبان مسلح برعهده گرفته اند.

معلومات قبلی:

مسئولان امنیتی ولایت هلمند می گویند که در حمله گروهی مخالفین مسلح بالای ولسوالی گرشک این ولایت هفت تن از مهاجمان مسلح کشته شده اند و سه تن دیگر شان هنوزهم در حال مقاومت اند.

عبدالجبار قهرمان قوماندان اوپراتیفی زون جنوب غرب به رادیو آزادی گفت که درگیری میان مهاجمان مسلح ونیروهای امنیتی هنوز هم ادامه دارد.

وی کشته شدن یک پولیس محلی را در این رویداد تائید کرد.

در عین حال برخی از منابع که نخواستند از آنان نام گرفته شود به رادیو آزادی گفتند که در این حمله به شمول عبدالرزاق یکی از قوماندانان پولیس محلی چهار پولیس محلی زخمی شده اند.

گروهی از مهاجمان مسلح حوالی ساعت شش صبح امروز از چهار استقامت بالای ولسوالی گرشک ولایت هلمند حمله کردند.

مسئولیت این حمله را گروه طالبان بر عهده گرفته است.

معلومات قبلی:

گزارش ها از ولایت هلمند می رسانند که شماری از مهاجمان مسلح بالای ساختمان ولسوالی گرشک و قوماندانی امنیه این ولسوالی حمله کرده اند.

گفته می شود که این مهاجمان ساعت شش صبح امروز در اطراف قوماندانی امنیه در ساختمان ها جای گرفته اند و از آنجا بر ولسوالی و قوماندانی امنیه فیر می کنند.

عمر ځواک سخنگوی والی هلمند هر چند وقوع این رویداد را تائید کرده اما در مورد تلفات برخاسته از آن به رسانه ها چیزی نگفته است.

مسئولیت این حمله را تا کنون کسی بر عهده نگرفته است.

XS
SM
MD
LG