لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۴ ثور ۱۴۰۳ کابل ۱۲:۵۹

اخبار آژانس بی خبر


شادی های باغ وحش هفته گذشته خواهان کمک های اضطراری خفیفه شدند.

به گزارش آژانس خبر رسانی بی خبر یکی از این شادی ها گفت که باید به آنها وسایل طبی عاجل از قبیل پلاستر، بنداژ، تکه ململ، الکول، تینچر و پخته بدهند چرا که هر روز از طرف تماشاگران با سنگ و کلوخ با محبت زده می شوند.

وی اضافه کرده گفت برای رهایی از شر این تماشاگران به واسکت ضد سنگ هم ضرورت دارند.
**********

تعدادی از هنرمندان و آواز خوانان افغانی که در خارج کشور از کش مانده اند به بهانه نوروز و سال نو و مصدر خذمت به مردم به وطن عودت کرده روان استند و با اجرای کنسرت یک مقدار پول را جمع کرده دوباره به خارج کشور می روند و عیش و جیش می کنند.

کارشناسان دنگ و دول به این نظر اند که این هنرمندان از کش افتاده در خارج یگانه امید برای جمع کردن پول، اوغانستان را می دانند.

ناگفته نماند که این هنرمندان نیز مانند رهبران سیاسی در وقت پایین شدن از طیاره خاک را بوسه می زنند ولی هنگام برگشتند دماغ خود را با دستمال می پیچانند تا خاک کابل آنها را مریض نسازد.
**********

قرار تازه ترین اخباری که به پای آژانس بی خبر رسیده است یک قاتل هفته گذشته بدون محکمه از قید آزاد شد.

در خبر آمده است که این قاتل در کشت مواد مخدر، ترور، ربودن اطفال و مردم آزاری در آن ولایت که گفتن نامش خوب نیست مشهور بود.

قاتلی که فعلاً آزاد چکر می زند طی تماس تلیفونی که با مربای مرچ داشت گفت که که امیدوار است عمر حکومت دو سره دو برابر شود و سیالی و شریکی شان بیشتر گردد زیرا وی در نظر دارد که دو قتل دیگر هم بکند.

اخبار پایان شد.

تهیه کننده: جاوید فیضی

اخبار آژانس بی خبر
please wait
Embed

No media source currently available

0:00 0:11:09 0:00
لینک مستقیم


XS
SM
MD
LG