لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۹ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۱:۰۳

از تیم کرکت هنگام بازگشت، استقبال گرم صورت گرفت


روز سه شنبه وقتی که آمدن تیم ملی کرکت افغانستان لحظه به لحظه نزدیک میشد، تعداد علاقمندان کرکت در میدان هوایی بین المللی حامد کرزی نیز رو به افزایش بود و اتن و خوشحالی به احساسات جوانان رنگ دیگر میداد.

برای پذیرایی از بازیکنان افغان شماری از اعضای کابینه و شورای ملی همچنان حضور یافته بودند.

علاقمندان که برای پذیرایی بازیکنان تیم ملی کرکت کشور آمده بودند در صحبت به رادیو آزادی گفتند بالای قهرمانان شان افتخار می کنند:

" بسیار خوشحال هستیم، اینجا آمدیم تا این خوشحالی خود را با قهرمانان ملی خود یکجا تجلیل کنیم، هیچ گفته نمیتوانم که به چه حد خوشحال هستم. بسیار خوشحال هستم که ویست اندیز را شکست دادیم، از خوشی زیاد چیز گفته نمیتوانم که به چه حد علاقمند تیم ما هستم، زنده باد افغانستان. "

در عین حال شهزاد محمدی بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان در صحبت با رادیو آزادی گفت، آنها به خود اعتماد دارند و در آینده به پیروزی های بیشتر دست خواهند یافت:

" دعای هموطنان ما بود که توانستیم تیم مانند ویست اندیز را شکست بدهیم، اگر دعا های شما باشد، انشالله که در بازی بعدی که ما هم از مردم شنیدیم که در مقابل پاکستان سه بازی است انشالله آنرا هم پیروز میشویم. "

مسئولان کرکت بورد افغانستان میگویند که تیم افغانستان در مقابل تیم های برجسته جهان خوب بازی نمودند و پس ازین کرکت بورد تلاش خواهد کرد تا دیگر مسابقات تمرینی را برای این تیم براه اندازند.

عزیز الله فضلی معاون کرکت بورد افغانستان در صحبت با رادیو آزادی در مورد موقعیت تیم در جدول جهانی چنین گفت:

عزیز الله فضلی معاون کرکت بورد افغانستان
عزیز الله فضلی معاون کرکت بورد افغانستان

" به شما معلوم است که ما قبل ازین از بنگله دیش هم جلو تر بودیم، یعنی نظر به جدول در بیست آوره ما در مقام نهم قرار داشتیم، اما با درنظر داشت بازی در مقابل ویست اندیز شورای بین المللی کرکت پانزده یا شانزده پاینت برای ما واگذار میشوند و ما هنوز هم در مقام نهم قرار داریم. "

تیم افغانستان در مسابقات بین المللی بیست آوره با چهار تیم برتر در هند مقابل شد، در نتیجه تیم افغانستان توانست در یک بازی تیم مقابل ویست اندیز قهرمان قبلی این بازی ها پیروز شده و بازی های دیگر را به حریفان خود انگلستان، سریلانکا و افریقای جنوبی واگذار شود.

مردم عام و کارشناسان کرکت میگویند که تیم افغانستان حالا خوب بازی میکنند و امید وار هستند تا در آینده موفقیت و خوشی های بیشتر را نصیب مردم افغانستان کنند.

گزارش: الیاس صالح

XS
SM
MD
LG