لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۷:۴۱

اخبار سرغُچ آژانس بی خبر 


سلام توجه کنین دگه به اخبار ای هفته از آژانس بی خبر:

خانم گل بی بی گل ناز رئیسه انجمن حقوقی و مدنی دفاع سرسختانه از حقوق سیاسران هفته گذشته ده دفتر کارش از سوی یک سیاسر دگه لت و کوب شد. به گزارش آژانس خبر رسانی بی خبر خانم گل بی بی گل ناز که مدعی بود از حقوق سیاسران دفاع می‌کند و در این راه جایزه های بین‌المللی را نیز گرفته است، خودش مورد خشونت از سوی یک خانم دیگر قرار گرفت.
وی از ابراز نظر در این مورد خود داری کرد اما یکی از شاهدان عینی که در وقت لت و کوب حاضر بوده است به مربای مرچ گفت:
"خانم گل بی بی گل ناز در اصل توسط خانم اول شوهرش و یا ساده بگویم کسی که سرش امباق رفته لت و کوب شده. حمله کننده مدعی است که ای مدافع حقوق سیاسران شوهر اوره اغوا کرده و پنهانی با او نکاح فرموده است."

چند تن از خبرنگاران، نویسندگان، محققان و کارشناسان منتقدان کار دولت دو سره عهد کردند که دیگر در مورد خورد و برد های مسئولین لب از لب نگشایند.

به گزارش آژانس بی خبر، این چند تن که به گفته خودشان راز های پس پرده حکومت دوسره را افشا می‌کردند یکی و یک بار از این کار دست کشیدند. در خبر آمده است که شاید علتش این باشد که هر کدام این چند تن خود با معاش بلند دالری در دولت دوسره جذب شده‌اند و با تأسی بر این مثل که با نمک خوردن نباید نمک دان را شکست، از نقد و انتقاد و هیاهو کناره گرفتند.

تعدادی از داکتران شفاخانه روانی ابراز نظر می‌کنند که باید شفاخانه های سیار روانی در پیش دروازه تمام رسانه های صوتی و تصویری ساخته شود.

به گزارش آژانس بی خبر، این داکتران روانی می‌گویند که تا جای که دیده می‌شود بحث های سیاسی این رسانه ها همیشه با جنگ و دعوای لفظی همراست و بعضی اوقات این جنگ و دعوای لفظی به خشونت بدون سیاسری نیز می انجامد که این کار خیلی نگران کننده است.

یکی از این داکتران در مورد به مربای مرچ گفت:
"ما می‌گیم ده پیش روی دفتر تمام رسانه ها باید یک شفاخانه سیار روانی با داکتران ساخته شود و هر مسئول و غیر مسئول و کارشناسان امور سیاسی و نظامی و اخلاقی که می خاستن ده بحث های ای تلویزیون ها و رادیوها اشتراک کنند اول پیش داکتر رفته معاینه شده و یک دو دانه دوای ضد بی حوصله گی و روانی خورده و مصروف صحبت شوند."

اخبار سرغُچ آژانس بی خبر
please wait

No media source currently available

0:00 0:11:53 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG