لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۷ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۵۲

در آتش سوزی مارکیت اباسین زدران در کابل یک تن کشته شد


قوماندانی امنیه کابل می‌گوید در آتش سوزی امروز در مارکیت بزرگ تجارتی در ساحه کوتی سنگی شهر کابل یک تن کشته شده و هفت تن دیگر جراحت برداشته اند.

عبدالرحمن رحیمی قوماندان امنیه کابل لحظات قبل در محل رویداد به خبرنگاران گفت که در جمع مجروحین کارمندان اطفائیه نیز شامل اند.

خبرنگار رادیو آزادی از محل رویداد می‌گوید آتش سوزی این مارکیت اکنون کاهش یافته و در حال مهار شدن است.

این آتش سوزی صبح امروز در مارکیت بزرگ تجارتی اباسین زدران در ساحه کوته سنگی شهر کابل رخ داد که خسارات مالی را نیز در پی داشته است.

معلومات قبلی

در آتش سوزی که صبح امروز در مارکیت تجارتی اباسین زدران در ساحه کوته سنگی شهر کابل بوقوع پیوست یک تن کشته و چهار تن دیگر زخم برداشته اند.

عبدالرقیب یکی از دوکانداران این مارکیت در صحبت با رادیو آزادی از ناوقت رسیدن کارمندان اطفائیه انتقاد کرده و می‌گوید تا حال خسارات زیادی به دوکانداران وارد شده‌است:

"میلیون‌ها دالر شاید خساره رسیده باشد چرا که منزل اول آن زرگری ها است و این مرکز که است تا منزل نهم و دهم فعال بود باید بگویم که آتش سوزی هنوز هم ادامه دارد."

این در حالیست که پیش از این محبوب امیری رئیس مبارزه با حوادث وزارت داخله گفت که عمله نجات را به محل رویداد فرستاده اند و تلاش می‌کنند تا آتش سوزی را بزودی مهار نمایند.

در آتش سوزی مارکیت اباسین زدران در کابل یک تن کشته شد
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:57 0:00

XS
SM
MD
LG