لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۲۷ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۱:۵۰

مدیر کمپاین ترمپ: ما عقب افتاده‎ایم، ولی تسلیم نمی‎شویم


در حالیکه هیلاری کلنتن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، با اطمینان بیشتر می‎خواهد به دموکرات‎ها کمک کند تا مجلس سنای این کشور را به کنترول خود بیاورند، کمپاین انتخاباتی دونالد ترمپ نامزد حزب جمهوری خواه می‎گوید، هنوز خیلی زود است که او را به حساب نیاورد.

در هفته‎های اخیر چانس کلنتن در مبارزه برای رسیدن به قصر سفید، افزایش یافته‎است و حتی مناطق در گذشته مستحکم جمهوری خواهان مانند یوتا و اریزونا که از ده‎ها سال به این سو مناطق دشوار برای پیروزی دموکرات‎ها بوده‎است هم برای کلنتن قابل دسترسی به نظر می‎رسد. ترمپ می‎گوید، هنوز خیلی زود است که او را به حساب نیاورد و از میدان خارج تصور کرد.

به نوشته آژانس خبری اسوشیتدپرس، نقشه در حال تغییر سیاسی در امریکا برای کلنتن و کمپاین خوب تمویل شده‎اش، وقت کافی و پول آن را فراهم کرده‎است تا به سایر دموکرات‎ها در مبارزات انتخاباتی کمک کنند.

در حالی‎که جمهوری خوهان در مجلس نماینده‎گان امریکا اکثریت دارند، هیلاری کلنتن، با اطمینان بیشتر می‎خواهد به دموکرات‎ها کمک کند تا مجلس سنای این کشور را به کنترول خود بیاورند.

کلنتن با اطمینان بیشتر می‎خواهد به دموکرات‎ها کمک کند تا مجلس سنای این کشور را به کنترول خود بیاورند.
کلنتن با اطمینان بیشتر می‎خواهد به دموکرات‎ها کمک کند تا مجلس سنای این کشور را به کنترول خود بیاورند.

روبی ماک مدیرکمپاین انتخاباتی هیلاری کلنتن می‎گوید:

"ما یک کمپاین هماهنگ را پیش می‎بریم. ما با خیلی جدیت بطور مشترک با نامزدان ایالت‎ها، مجلس سنا و مجلس نماینده‎گان کار می‎کنیم."

آژانس خبری اسوشیتدپرس می‎نویسد، دموکرات‎ها یک دلیل دیگر هم به خاطر تلاش بیشتر برای کسب برتری در انتخابات دارند. این‎که دونالد ترمپ گفته‎است در صورتی‎که با زنده شود، نتایج انتخابات را نخواهد پذیرفت.

کمپاین انتخاباتی هیلاری کلنتن آرزومند یک پیروزی چشمگیر دموکرات هاست که هرنوع ادعای دونالد ترمپ را در زمینه تقلب در انتخابات رد بتواند.

گزارش می‎نویسد، بر خلاف مبالغات خاص ترمپ، در روزهای اخیر در یک اعتراف نادر کمپاین انتخاباتی دونالد ترمپ تفوق هیلاری کلنتن را در مبارزات انتخاباتی پذیرفت.

کانوی: ما عقب افتاده‎ایم، ولی تسلیم نمی‎شویم.
کانوی: ما عقب افتاده‎ایم، ولی تسلیم نمی‎شویم.

کیلیانی کانوی مدیر کمپاین انتخاباتی دونالد ترمپ گفته‎است:

"ما عقب افتاده‎ایم، ولی تسلیم نمی‎شویم، ما می‎دانیم که در این کار پیروز می‎شویم."

به نوشته اسوشیتدپرس، کلنتن تنها دموکراتی نیست که برای کسب آرا تلاش می‎کند، اوباما رئیس جمهور امریکا نیز قبل از آنکه برای جمع آوری پول برای نامزدان حزب دموکرات برای مجلس نماینده‎گان امریکا به کالیفورنیا برود، برای کمپاین نمودن برای هیلاری کلنتن و کاترین کورتز ماستو نامزد این حزب برای مجلس سنا روز یکشنبه به ایالات نوادا سفر کرد.

جوبایدن معاون رئیس جمهور امریکا نیز در سال جاری به خاطر حمایت از نامزدان این حزب ده‎ها اعلان را ثبت کرده‎است.

XS
SM
MD
LG