لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۳۱ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۸:۵۲

تیم ملی کرکت افغانستان در ۳ بازی ۵۰ اوره به مصاف ویست اندیز می‌رود


تیم کرکت افغانستان در ماه جون امسال مسابقاتی را با تیم کرکت ویست اندیز به راه می‎اندازد.

تیم کرکت افغانستان در این سلسله مسابقات سه بازی پنجاه اوره ( یک روزه) و سه بازی بیست اووره با تیم ویست اندیز دارد.

مسئول کرکت بورد ویست اندیز روز چهارشنبه گفت، تیم آن‎ها نتوانست در مسابقات راه یابی به جام جهانی کرکت برنده شود و روی این دلیل با تیم کرکت افغانستان شش مسابقه را به راه می‎اندازد.

تیم‎های کرکت افغانستان و ویست اندیز در ماه جون به سه مسابقه بیست اوره و سه مسابقه پنجاه اوره می‎پردازند.

کرکت بورد ویست اندیز می‎گوید، تیم آن‎ها نتوانست که در هشت تیم برگزیده شورای بین المللی کرکت شامل شود و چشم به راه شش مسابقه با تیم کرکت افغانستان است.

بازیکنان افغان
بازیکنان افغان

هر چند، تیم کرکت ویست اندیز بازی‎های قهرمانی بیست اوره را برنده شده، اما حق اشتراک در مسابقات پنجاه اوره سال جاری را نتوانسته بدست آورد.

این سلسله مسابقات کرکت از اول تا هژدهم ماه جون امسال برگزار می‎شود.

تیم کرکت ویست اندیز در ماه سپتمبر سال ۲۰۱۵ میلادی از جمع هشت تیم برگزیده شورای بین المللی کرکت خارج شده‎است.

تیم کرکت ویست اندیز از بازیکنان جزایر کارابین تشکیل یافته‎است.

رونالد هولدر مسئول کرکت بورد ویست اندیز روز چهارشنبه گفت، آن‎ها در جزایر زیبای کارابین برای مسابقه بیست اووره و پنجاه اووره آماده استقبال از تیم کرکت افغانستان می‎باشند.

مسئول کرکت بورد ویست اندیز اضافه کرد که این مسابقات برای آن‎ها خیلی مهم است، زیرا آن‎ها می‎خواهند که تیم کرکت ویست اندیز دوباره شامل هشت تیم برگزیرده شورای بین المللی کرکت شود.

تیم کرکت ویست اندیز همچنان می‎خواهد که به تلاش‎های خود برای اشتراک در مسابقات جام جهانی سال ۲۰۱۹ میلادی که در انگلستان و ویلز برگزار می‎شوند، دوام دهد.

تیم کرکت انگلستان کشور میزبان با هفت تیم دیگر به طور مستقیم شامل مسابقات جام جهانی می‎شود که در آن ده تیم به رقابت می‎پردازند.

در این مسابقات جای برای دو تیم خالی است.

برای انتخاب دو تیم جهت اشتراک در این جام جهانی سلسله از مسابقات در سال ۲۰۱۸ میلادی در بنگلادیش برگزار می‎شود.

تیم ویست اندیز در دوم ماه جون اولین مسابقه بیست اوره خود را با تیم کرکت افغانستان انجام می‎دهد و پس از آن مسابقات یک روزه و یا پنجاه اوره آغاز می‎شود.

این مسابقات در جزیره سنت لوشاه ویست اندیز برگزار می‎شود.

فیل سیمونس سابق مربی تیم کرکت ویست اندیز چند ماه قبل به حیث مربی مشورتی تیم کرکت افغانستان تعیین شد و تیم افغانستان تحت رهبری وی در مسابقات اخیر خود با آیرلند و زیمبابوی موفقیت‎ها را کسب کرد.

مسئول کرکت بورد ویست اندیز می‎گوید، بازیکنان افغان در مسابقات ابتدایی جام جهانی بیست اوره تیم ویست اندیز را متعجب ساخت، اما این بار بازی با تیم کرکت افغانستان خیلی جالب و برای تیم ویست اندیز اهمیت زیاد دارد.

XS
SM
MD
LG