لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۳:۳۹

"موجودات فضایی" عکس های واقعی یا تیوری توطیه؟


هرزمانیکه انسان بسوی آسمان و ستاره گان می نگرد، نا خودآگاه این سوال در ذهن وی خطور می کند:

چطورممکن است که در بین این همه ستاره و سیارهء بیشتر از ریگ های بیابان، موجودات زنده و حیات در کهکشان های دور وجود نداشته باشد؟

اما با وصف رشد و انکشاف تکنولوژی فضایی تا امروزهم حیات در سایر سیارات کشف نشده است و با آنکه هر چند گاهی در این جا و آنجا در مورد بشقاب های پرنده (UFO) و بازدید موجودات فضایی از کرهء زمین سرو صداهای هم برپا می شود، تا هنوز کسی نیست که بتواند ثابت کند، موجودات فضایی و بشقاب های پرندهرا دیده است. خود موجودات فضایی هم با پخش اعلامیه ها، ملاقات ها و بازدیدها موجودیت شان را افشا نکرده اند.

اما تا هنوز هم تیوری توطیه در مورد تصاویری جریان دارد که در سال های 1947 و 1949 گویا ازاجساد موجودات فضایی گرفته شده است که در اثر انفجار سفینهء فضایی حامل آنها در نیومکسیکو کشته شدند.

طرفداران این تیوری ادعا می کنند که موجودات فضایی از پایگاه مخفی نظامی امریکا که به نام (Area 51) یاد می شود و به تحقیقات و نگهداری موجودات فضایی اختصاص دارد، بازدید هم کرده اند.

اخیراً عکس های تازه نشر شد که ادعا می شود از موجودات فضایی انفجار نیومکسیکو گرفته شده است. طرفداران تیوری توطیه می گویند این عکس ها ادعای موجودیت موجودات فضایی را کاملاً ثابت می کند.

این عکس ها در یک صندوقچهء کوچک در زیر آهن پوش یک خانه در ایالت اریزونای امریکا یافت شده است.

به نوشتهء نشریه دیلی میل، براساس اظهارات جیمی موسان (Jaime Maussan) که یک متخصص شناختهء شده بشقاب های پرنده (UFO) در مکسیکو است، این عکس های اصلی بوده و موجوداتی را نشان می دهد که انسان نیستند.

طرفداران تیوری توطیه عکس های تازه یافت شده را با عکس های که در سال های 1947 و 1949 گویا از موجودات فضایی گرفته شده است مقایسه کرده ادعا می کنند که موجودات فضایی حقیقت دارند، اما تعدادی هم این عکس ها با عکس مومیایی شدهء یک کودک رومی مقایسه کرده، موجدیت آنها را رد می کنند.

بهر حال نتیجه هر چه باشد، اما تا هنوز زود به نظر می رسد که فردا دروازهء خانه کسی تک تک شود و مانند صحنهء از فلم ساخته شده توسط استیون اسپیلبرگ موجود مهربان، کوتاه قد و بزرگ چشم بگوید:
"من
ET هستم."

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:01 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG