لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۳۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۹:۵۷

شاروال کابل: برای پلان 5 سال آینده، 2 هزار میلیون دالر نیاز است


محمد یونس نو اندیش شاروال کابل
محمد یونس نو اندیش شاروال کابل
شاروالی کابل می گوید، به خاطر سرسبزی کابل و احداث سرک ها برنامه 5 ساله را روی دست دارد.

شاروال کابل می گوید، به اساس این پلان 5 ساله که شامل 70 پروژه بازسازی در بخش های مختلف چون احداث سرک ها، پارک ها، بند آب گردان، آب آشامیدنی صحی و پل های هوایی موتر رو است، مشکلات عمده باشنده گان کابل را حل خواهد کرد.

محمد یونس نو اندیش شاروال کابل به روز دو شنبه در کابل گفت، که آنان برای عملی نمودن این پروژه ها به بیشتر از دو هزار میلیون دالر ضرورت دارند.

وی افزود:
«طی محاسبات که انجام دادیم، بودجه که نیاز داریم 2391 میلیون دالر می باشد.»

شاروالی کابل در حالی از پلان 5 ساله بازسازی و نو سازی و احداث سرک ها در شهر کابل سخن می گوید، که تعدادی مردم از کندی کار در احداث سرک ها شکایت دارند.

شماری از مردم به این نظر اند که سرک های احداث شده در شهر کابل پس از چندی دوباره تخریب گردیده و غیر قابل استفاده می گردد.

اما شاروال کابل می گوید، که کثرت نفوس بیش حد در چند سال اخیر در شهر کابل و عدم گسترده گی سرک ها و تردد موتر ها در این سرک ها باعث می گردد، تا شهر کابل به صورت درست زیر کنترول شاروالی نیاید.

شماری از آگان به این باور اند که شاروالی نه توانسته است که در پاک سازی و تنظیف شهر کابل سهم فعال داشته باشد.

اما شاروالی کابل می گوید، که در آینده نزدیک آنان 40 عراده موتر تنظیف را برای پاک سازی شهر کابل از وجود کثافات، شامل وسایل تنظیفی شاروالی کابل خواهد ساخت.

باشنده گان کابل همواره شاروالی کابل را مورد انتقاد قرار می دهند که برنامه های درستی را به هدف تنظیف و سرسبزی شهر کابل عملی نمی کند و وعده ها و پلان های که دارد نیز به درستی در عمل پیاده نمی شود.


منیژه دیوه
XS
SM
MD
LG