لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۹ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۵۳

رحیمی: در آستانۀ تجلیل از عید اضحی تدابیر امنیتی اتخاذ می‌شود


قوماندانی امنیه کابل اطمینان می‌دهد که نیروهای امنیتی تدابیر روی دست دارند و باشنده‌های این شهر عید را در فضای امن تجلیل خواهند کرد.

عبدالرحمن رحیمی قوماندان امنیه کابل روز یکشنبه به خبرنگاران گفت، نیروهای پولیس تلاش‌های شان را در شهر کابل بیشتر ساخته تا مردم بتوانند عید را به خوشی و خاطر آرام تجلیل نمایند.

آقای رحیمی همچنان گفت، نیروهای امنیتی افغان به مخالفین مسلح دولت اجازه نمی‌دهند تا مانع تجلیل از عید و خوشی مردم شوند:

عبدالرحمن رحیمی قوماندان امنیه کابل
عبدالرحمن رحیمی قوماندان امنیه کابل

"راجع به آماده‌گی بخاطر عید در این جای شک نیست که پولیس تان همیشه متعهد است که همیشه در همچو روزهای ملی تاریخی و مذهبی تدابیر منظم داشته باشیم تا هموطنان ما روز عید خوش داشته باشند."

قوماندان امنیه کابل همچنان از باشنده های کابل خواست تا در قسمت تأمین امنیت بیشتر این شهر در روزهای عید با نهادهای امنیتی همکاری نمایند.

آقای رحیمی همچنان گفت، در روزهای عید از فیرها و پتاقی باید خودداری شود در غیر آن با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

از سوی هم باشنده های کابل نیز از طرف های درگیر جنگ خواستند تا در ایام عید از جنگ دست بکشند.

حسیب الله یکی از باشنده‌های کابل در این مورد چنین گفتند:

"ما همچنان از مخالفین هم می‌خواهیم در روزهای عید از جنگ دست بکشند و آنها مردم را آرام بمانند تا عید را به خوشی تجلیل کنند."

یک باشنده دیگر شهر کابل از نیروهای امنیتی می‌خواهد تا برای تأمین امنیت مردم تلاش‌های جدی را به خرچ دهند:

"از نیروهای امنیتی می‌خواهیم تا در روزهای عید امنیت را بگونه درست تأمین کنند و از مردم هم می‌خواهیم تا در بخش تأمین امنیت با نیروهای امنیتی افغان کمک و همکاری نمایند."

قوماندانی امنیه کابل همچنان گفت که برای تأمین امنیت اماکن عامه و مساجد در ایام عید قربان نیز تدابیر شدید گرفته شده‌است.

مسئولان امنیتی ولایت کابل در حالی از گرفتن آماده‌گی ها برای تأمین امنیت در روزهای عید خبر می‌دهند که مردم در مناطق مختلف افغانستان از افزایش نا امنی ها بسیار نگران هستند.

فرشته ندا

XS
SM
MD
LG