لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۳۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۰۳

یک شنونده، نامه هشت مترهء به رادیو آزادی ارسال کرد


 میرویس امینی و فریبا حمیدی گرداننده گان برنامه سرود و سخن در حال خواندن نامهء هشت مترهء که توسط یک شنوندهء رادیو آزادی ارسال شده است
میرویس امینی و فریبا حمیدی گرداننده گان برنامه سرود و سخن در حال خواندن نامهء هشت مترهء که توسط یک شنوندهء رادیو آزادی ارسال شده است
در این اواخر رادیو آزادی یک نامهء خیلی طویل را دریافت کرده که از تمام نامه های که تا حال به این رادیو رسیده است طویل تر می باشد.

این نامه حدود هشت متر طول دارد و یکی از طویل ترین نامه های می باشد که توسط شنونده گان به برنامهء سرود و سخن رادیو آزادی ارسال شده است.

شنوندهء رادیو آزادی درین نامه سلام ها، اشعار، آهنگ ها، سخنان ارزنده و مطالب دیگر به رنگ های مختلف تحریر کرده، هم چنان بعضی رسامی ها و نقاشی ها نیز در این نامه به چشم می خورد.

ما از شنونده گان که با محبت و اخلاص، چنین نامه های دراز را می نویسند و به ما می فرستند، ابراز سپاس کرده، موفقیت شان را در تمام امور زنده گی از بارگاه خداوند متعال و بی نیاز خواهانیم.

کارمندان رادیوی آزادی با این گونه ابراز محبت ها و اخلاص شنونده گانش خوشحال شده، این گونه مطالب را در برنامه های مختلف نیز به نشر می رساند.

ما از سایر شنونده گان رادیو آزادی نیز تمنا داریم، تا در مورد برنامه های ما نامه بفرستند، ایمل کنند و از طریق تلیفون پیام هایشان را ثبت کنند. تا ما بتوانیم در برنامه های مختلف رادیو آزادی نامه ها و پیام های شان را نشر کنیم.
XS
SM
MD
LG