لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۴۰

حکومت ایران در یک کمپاین وحشت افگنی در کشورش سهم دارد


فعالان جوان در ایران توسط حکومت بازداشت شده اند
فعالان جوان در ایران توسط حکومت بازداشت شده اند
ایالات متحده امریکا روز یکشنبه حکومت ایران را به خاطر تخطی آشکار از حقوق بشر و ریا کاری در حمایت از قیام های مردم در کشور های شرق میانه محکوم کرد. در حالی که خود آن کشور در داخل به سرکوب اعتراض کننده ها می پردازد.

تامی ویتور سخنگوی امنیت ملی قصر سفید در آستانه برگزاری اجلاس شورای حقوق بشر ملل متحد که در آن هیلاری کلنتن وزیر امور خارجه امریکا اشتراک خواهد کرد، گفت که ایران با دستگیری مخالفین، خبرنگاران و بستن ستلایت ها و شبکه های انترنیتی عملاً در یک تبلغات وحشت افگنی سازمان یافتهء در آن کشور نقش دارد.

سخنگوی امنیت ملی قصر سفید گفت، ایالات متحده امریکا و کشور های جهان شاهد تخطی های آشکارا ایران از حقوق عمومی اتباع آن کشور و همچنان ادامه ریا کاری حکومت تهران می باشد.

محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران در اوایل هفتهء گذشته کشتار اعتراض کننده ها را در لیبیا محکوم کرد و از حکومت لیبیا خواست تا به صدای مردمش گوش دهد.

سخنگوی امنیت ملی در ادامه صحبتش گفت، حکومت ایران باید گفتگوی فعال میان اتباع آن کشور را اجازه دهد و بدون ترس و هراس آزادی بیان و آزادی تجمع را به آنها بدهد.

تامی ویتور سخنگوی امنیت ملی قصر سفید افزود که ایرانی ها همچو سایر مردمان جهان سزاورا آن حقوق و عدالت اند که حکومت شان کشور های دیگر را به رعایت آن تشویق می کند.
XS
SM
MD
LG