لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۱ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۸:۲۹

با هراس افگنان پاکستان چگونه دفتر ایجاد نمود


سلام به رادیو آزادی معروف شیرزی متعلیم صنف یازدهم هستم از ولایت هرات ولسوالی اوبه قریه مرغجه سفلا:
شکایت دارم از وزارت انکشاف دهات برای شورای ملی که تا حال در قریه ما یک پل هم ساخته نشده است در حالی که پولی آن پیش از وقت گرفته شده است.


اکرام الدین در ولایت سرپل:
چرا امسال کانکور خصوصی از شاگردان مسلکی گرفته نمی شود اگر گرفته نشد جمله لیسه های زراعت و غیره شاگردان از بین می روند همین مشکلات را از وزارت تحصیلات بپرسید.


محمد نسیم احمدی ولسوالی درایم بدخشان:
سلام خدمت کارکنان رادیو آزادی تقدیم است بعد در اثر برف باری شدید در ولایت بدخشان راه 11 ولسوالی مسدود کردیده از جمله ولسوالی ها درایم هم مسدود گردیده که قیمتی را به بار می آورد. باید مسوولین تصمیم بگیرند.


محمد سرور از ولایت سرپل:
ولسوالی گوسفند قریه آبخور در این قریه 1200 فامیل زندگی می نمایم اما از خدمات تلفن محروم هستیم امیدوارم صدای بنده به گوش مسوولین برسانید.

سلام من دین محمد از ولایت سرپل ولسوالی سنچارک:
سرک ما خراب است برق نداریم از شما رادیو آزادی خواهش می کنیم این پیام ما را بخوانید.


مرتضی کریمی از شهرک البیرونی غزنی:
اگر تنها مشکل مردم افغانستان طالبان می بود می شد با ایجاد دفتر سیاسی حل نمود اما جای سوال این جاست که با هراس افگنان پاکستان چگونه دفتر ایجاد نمود تا امنیت سرتاسری تامین شود.


عبدالزاهد "نورانی" از ولایت لغمان قریه گلارام:
در لیسه ماکمبود کتاب ها است، طوری که هر سال در پانزدهم جدی امتحان چهارنیم ماهه ما فرا می رسد. حال نیز پانزده روز باقی مانده است. ولى تا هنوز یک جلد کتاب نیز ندیده ایم، از وزارت معارف جداً خواهش داریم که کتاب هاى درسی توزیع کند.


اینجانب استاد همایون از ولایت کندز اس ام اس می فرستم:
معاش معلمین بسیار کم است یک کیلو گاز 90 افغانى است، و ما توان خریدن گاز را نداریم.
XS
SM
MD
LG