لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۲۹

اربکی ها در بغلان از سلاح دولت علیه مردم استفاده می کند


من مراد هلمندی هستم از لیلیه پوهنتون بلخ:
چند روز است که ما در لیلیه آب نداریم به مسوولین می گویند، نل آب را یخ زده است حال معلوم شده که نل خراب شده ما محصلین حال خانه می رویم مگر با لباس های ناشسته شما باور کنید آب وضو به مشکلات پیدا می شود.


از قریه جرخشک ولایت بغلان:
با سلام خدمت کارکنان رادیو آزادی من از ولایت بغلان قریه جرخشک پیام روان می کنم. از وقتی که دولت قریه ما را از دشمنان مردم افغانستان پاکسازی کرده، ما از امنیت خوب برخوردار شده ایم.


آرش از لوگر:
من از تمام مردم افغانستان می خواهم که دیگر بازی آی اس آی پاکستان را نه خورند آنها کشور ما را توسط خود ما ویران می کنند.


قیام الدین ھستم از ولایت جوزجان شهر شبرغان از قریه غجری خانه:
اکثر فساد اداری در افغانستان در اداره ھای احصاییه افغانستان وجود دارد. وقتی که من تذکره می گرفتم از من مبلغ 1000 افغانی خواستند و گفتند که در ظرف یک ساعت تذکره می دهیم، اما من پیسه ندادم مراحل قانونی آنرا طی کردم در ظرف چھار روز تذکره اخذ کردم. مشکل در این جاست وقتی که در اداره های دولت از ما رشوت خواسته شود؟ ما چطور بگوش مسوولین برسانیم؟ لطفاً معلومات بدھید؟


امام صاحب آغای انوری:
چهار ارباب خیر محمد، عبدالله وق، ن نور در قریه قنجوغه موجود می باشد از طریق همبستگی ملی 45 لک افغانی وصول نمودند همه مبلغی اخذ شده به هدف شخصی خودشان مصرف گردیده است.


محمدغیور از بغلان:
فساد اداری در دفاتر دولتی به اوجش رسیده که یک تذکره به یک هزار و پنج صد افغانی رسیده از شما می خواهم که صدای ما یان را به کوش مقامات مسوول برسانید حسایه بغلان مرکزی غرق فساد است.


عبدالحنان مخلص بغلان مرکزی:
سلام به همه کارکنانی رادیو آزادی، بدبختی امروز افغانستان نه تنها از دستی شوروی سابق بلکی از برکت بقدرت رسیدنی به نام مجاهدان و قوماندانانی غاصبگر بوده هنوز هم دوام خواهد داشت.


سلام به کارکنان رادیوى آزادى بنده از بغلانى مرکزى قریه علاوالدین به شما پیام فرستادم:
در قریه ما اربکى ها کسانى هستند که با مردم خصومت شخصى خود را بیش می برند و از سلاح دولت علیه ما استفاده می کنند.
XS
SM
MD
LG