لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۱:۱۳

پس مسوول این همه کشتار، خونریزی و ویرانی وطن ما کی خواهند بود؟!


قسمی که دیده می شود مخالفین با آمریکا و متحدینش به میز مذاکره حاضر می شود نمی دانیم تا دیروز به هیچ نوع مذاکره به هیچ قیمت حاضر نبودند حال چرا حاضر شدند و آن هم با افغان ها نه بلکه با خارجی ها پس مسوول این همه کشتار، خونریزی و ویرانی وطن عزیز ما کی خواهد بود.
وسلام


اسم من شیرزاد از ولایت لوگر از کلنگار:
شکایت ما از وزارت معارف اینست که نتایج امتحان کانکور در ولایت ما زود معلوم نمی شود.


محمد حسین (توانا) از ولایت دایکندی ولسوالی میرامور:
مردم مادر حدود 40000 چهل هزار خانه نسبت نداشتن پایه تلیفون به مشکلات فراوان روبرو می باشد لذا از وزارت مخابرات خواهشمندیم که به مشکلات مایان رسیده گی لازم صورت گیرد با تشکر از رادیو آزادی


عبدالصمد حیدری قریه ده یحی ده سبز کابل:
ایستگاه ولسوالی ده سبز در مرادخانی کابل می باشد، چند روز می شود که پولیس مانع ایستگاه موترها شده مردم خیلی به تکلیف هستند از وزیر داخله تقاضا داریم مشکلات مردم را هم در نظر بگیرد.


آرش لوكر:
پاكستان ایران بالای ما ظلم می كند پس چرا به آن كشورها سفر می كنم باید همه افغانها از آن كشورها برگردند به نیروها امینتی افغان یكجا شوند تا وطن خود را از بدبختی ها نجات بدهم پس وطن ما را كی نجات بدهد باید خود ما دست بكار شویم به اردوی ملی پولس ملی و امینت ملی کمک کنیم.


صلاح الدین صفا هستم فارغ التحصیل فاکولته تعلیم و تربیه:
دیپارتمینت تاریخ ، از قزاق سرای سنک تالقان می باشم. پیام بنده برای رییس جمهور کرزی اینست که در مورد پاکستان بیشتر دلچسپی نشان ندهد چرا که پاکستان سیاست دوگانه دارد. هر قدر حکومت و مردم افغانستان دست دوستی را پیش کند امید و آرزوهای شان به یاس تبدیل می شود. تمام چالش ها که در فرا راه پیشرفت، آبادی، سعادت و بدنامی عقب مانده گی افغانستان تنهادست پاکستان است.


عبدالباسط از لوگر:
از وزارت تحصیلات عالی می خواهم تا هرچه زودتر وقت امتحان کانكور در لوگر را اعلان نماید.


اینجانب حبیب الله:
عرض می دارم که کرزی در افغانستان امن را به وجود آورده نمی تواند زیرا اعضای پارلمان تماماً رشوت خور هستند.
XS
SM
MD
LG