لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۱۱:۰۵

طیارات بی پیلوت کنترول شونده با تلیفون و یخچال های هوشیار


نمایشگاه بین المللی وسایل الکترونیک به تاریخ دهم ماه جنوری آغاز، الی سیزدهم جنوری در شهر لاس ویگاس امریکا ادامه دارد.

در این نمایشگاه بین المللی وسایل الکترونیک که توسط انجمن بین المللی وسایل مصرفی الکترونیک تدویر یافته است، هزاران شرکت مشهور جهان اشتراک کرده اند.

در این نمایشگاه، محصولات تازه و دستاورد های جدید حدود بیش از 2000 کمپنی بزرگ جهان در عرصه های دیزاین، انکشاف، تولید، توزیع و سایر عرصه های الکترونیک از کشور ها و صنایع مختلف به نمایش گذاشته شده و از آن ها نمایند ه گی می شود.

تمام عایدات این نمایشگاه در عرصهء خدمات صنعتی، سرویس، ترینگ و دیزاین، توسعهء صنعتی، انجنیری ، ریسرچ و مطالعهء بازار، وکالت و مدافعهء حقوقی، دوباره سرمایه گزاری می شود.

در این نمایشگاه شرکت الکترونیک (LG) با معرفی تلویزیون 55 انچ (OLED) نسل جدید از تلویزیون های دارای رموت کنترول هوشیار را معرفی کرد. این تلویزیون ها که فقط دارای ضخامت چهار میلی متر بوده، با صدا و حرکت کنترول شده، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را نیز دارند و با استفاده از دایود های ارگانیک، تصاویر را نمایش می دهند.

شرکت الکترونیک (LG) همچنان یخچال های به نمایش گذاشته است که با سکن بل خریدارای مواد غذایی از مصرف و معیاد ختم مواد غذای داخل یخچال نظارت کرده، در مورد آن گزارش می دهند.

کمپنی توشیبا (TouchPad) های نازک تر، کم وزن تر و قدرت مند تر نسبت به نسل سوم (IPad) های مکنتاش را به نمایش گذاشته است.

تغییر بزرگ در تکنالوژی لب تاپ به نظر می رسد که به تشویق و سرمایه گزاری شرکت انتل صورت گرفته است.

بزودی لب تاپ های جدید به مراتب قوی تر، سبک تر و نازک تر به نام اولترابوک (Ultrabook) به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت لینووا (Lenovo) با نمایش تلیفون هوشیار و اولترابوک (Ultrabook) جدید و شرکت الکترونیک شارپ با نمایش تلویزیون های 80 انچ بعد تازهء از تکنالوژی الکترونیک را به نمایش گذاشته اند.

در نمایشگاه بین المللی وسایل الکترونیک درلاس ویگاس در کنار صدها تغییر و انکشاف تازه در عرصهء الکترونیک، نه تنها طیارات هلیکوپتر بی پیلوت مجهز با کمره های دقیق و وسایل مغلق الکترونیک را می توان دید که با (TouchPhone) و (TouchPad) کنترول می شوند، بلکه کمپیوتر های قوی را نیز می شود دید که قادراند، حدود چهل گیلاس نوشابهء را در داخل شان سرد نگهدارند.

please wait

No media source currently available

0:00 0:02:25 0:00
لینک مستقیم
XS
SM
MD
LG