لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۲۹ حوت ۱۴۰۲ کابل ۱۰:۴۴

شش تن حمله کننده انتحاری در کابل کشته شدند


مقام های ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان می گویند که در اثر حمله انتحاری امروز در کابل، یک سرباز امنیت ملی نیز کشته و 17 فرد ملکی زخمی شدند.

شفیق الله طاهری معاون سخنگوی این ریاست بعد از ظهر امروز در یک کنفرانس خبری گفت که 6 حمله کننده انتخاری که مجهز با واسکت های انتحاری، اسلحه و بمب های دستی بودند قصد داشتند تا بر تاسیسات دولتی در چهار راهی صدارت حمله کنند.

ظاهر ظاهر رییس تحقیقات و مبارزه با جرایم جنایی قوماندانی امنیه کابل می گوید که حوالی ساعت 12 امروز 6 حمله کننده انتحاری در چهاراهی صدارت شهر کابل بر څارنوالی امنیت حمله کردند.

جنرال ظاهر رییس تحقیقات جرایم جنایی قوماندانی امنیه کابل به رادیو آزادی گفت که از جمله 6 حمله کننده انتحاری که می خواستند به اداره څارنوالی ریاست امنیت ملی داخل شوند، 5 تن شان با فیر گلوله از پا در آورده شدند و یکی از آنها پیش از رسیدن به هدف خود را منفجر نمود.

در همین حال در یک اعلامیه قوماندانی امنیه کابل گفته شده که حمله کنندها به وسیله یک موتر نوع تونس به این محل آمده بودند.

در خبرنامه گفته شده که این موتر مملو از مواد انفجاری بود و از سوی نیروهای امنیتی خنثی شده است.

شاهدان عینی در محل رویداد به رادیو آزادی گفتند، آنها یک فردی را که مواد انفجاری را بر بدن اش بسته بود مشاهده کرده اند که پس از پیاده شدن از یک موتر خود را در مقابل یک دفتر امنیت ملی در چهاراهی صدارت انفجار داد.

به اساس گزارش خبرنگار رادیو آزادی محل رویداد از سوی نیرو های امنیتی محاصره شده است.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله در صحبت مختصر با رادیو آزادی وقوع این انفجار را تایید کرد اما در مورد محل دقیق انفجار و تلفات ناشی از آن چیزی نگفت.

جزییات بیشتر در این مورد بعداً ارایه می شود.


please wait

No media source currently available

0:00 0:01:14 0:00
لینک مستقیم
XS
SM
MD
LG