لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۳:۱۰

یک تعداد نهاد ها حمایت شانرا از نامزدی گل آغا شیرزی اعلام کردند


به سلسله حمایت برخی از گرو های سیاسی علمی و فرهنگی از نامزدان ریاست جمهوری شماری از انجمن ها و نهاد های علمی و فرهنگی حمایت شان را از نامزدی محمد شفیق گل آغا شیرزی در کابل اعلام کردند.

این نهاد ها شامل انجمن علمی جوان، رشد محصلین، شورای اجتماعی شهرک صفا، نهاد مدنی ایتلاف ملی، انجمن فرهنگی اهل و بیت و مجمع علما اند که به روز شنبه در یک گردهمایی در غرب کابل از نامزدی گل آغا شیرزی حمایت کردند.

مسوولان این نهاد ها از وی خواستند در صورت برنده شدن در انتخابات برای تامین صلح و امنیت و رفع مشکلات شان در بخش های مختلف تلاش کند.

سید جواد تمیم نماینده یکی از این نهاد ها در مورد گفت:

« ما پیشتیبانی و حمایت خویش را از کاندیداتوری محمد شفیق گل آغا شیرزی و معاونین محترم شان اعلام میداریم و از آنها می خواهیم در صورت برنده شدن در عرصه های بازسازی، صلح و امنیت کشور سهم داشته پلان های مشخص داشته باشند.»

پس از آغاز رسمی مبارزات انتخاباتی سال آینده از حدود دو هفته به این طرف، برخی از چهره های سیاسی و نهاد های مختلف با راه اندازی نشست ها حمایت شان را از برخی نامزدان ریاست جمهوری اعلام کردند.

از سوی دیگر محمد شفیق گل آغا شیرزی به شرکت کننده گان و نهاد های حمایت کننده وعده سپرد که در صورت برنده شدن برای خدمت صادقانه به مردم تلاش خواهد کرد:

« من به این وطن خدمت کردیم و باز هم می کنم، باز هم افغانستان را آباد می کنم و من به قاتلین و دزد ها در حکومت وظیفه نمی دهم.»

آقای شیرزی همچنان انتقاد کرد که با وجود سرازیر شدن میلیون ها دالر در افغانستان در بسیاری از بخش های کشور کار درست صورت نگرفته و اگر وی در انتخابات پیروز شد، به آن رسیده گی خواهد کرد.

نگرانی های موجود اند که در بسیاری موارد نامزدان در جریان کمپاین های شان وعده های بزرگ را برای مردم می دهند اما نخواهند توانست به آن جامهء عمل بپوشانند.
XS
SM
MD
LG