لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۱۲:۱۷

مصاحبه با موتر دولتی


س:- شنونده های عزیز برنامه مربای مرچ ده ای هفته پایی زدیم به یکی از ادارات دولتی و بایک موتر دولتی مصاحبه کدیم که توجه شماره به گوش کدنش می جلبیم همطور که می بینم ای موتر دولتی اوراق اوراق است ولب و رویش کشال. خوب موتر دولتی میشه که خوده بری ما معرفی کنی که چطور به اوغانستان آمدی؟

موتر:- نام مه موتر دولتی است تخلصم جاپانیست تنها همیقه. یک وقت ده جاپان بودم یک روز کتی پدر خود سرویس هارن بازی کدم او مره دعای بد کرد و بالاخره به ای کشور آمدم حالی ده یک وزارت خانه زنده گی می کنم.

س:- ده واقع تو زنده گی نی بلکه کار می کنی نی ؟

موتر:- از زنده گی نپرس ازوقتی که موتر ریس وزارت شدیم یک روز یک چشم خوویک روز استراحت نکدیم. یک پایم ده حمام زنانه است ودگه پایم ده آرایشگاه وزایشگاه یا هوتل ومغازه یا ده میله. به غیر ازرفتن ریس از خانه به دفتردگه مه کتی فامیل ریس صاحب هستم. او بچه خوردش خوهیچ ازمه دورنیست ازدست که کتی ریس نیستم، یگان دفه بیخی اوره نمی شناسم.

س:- مه نفامیدم که ده حمام وارایشگاه ومغازه چی می کنی ؟ تو خو موتر دولتی هستی...

موتر:- اینه خو گپه نفامیدی مانای گپم ای بود که یک زن ریس صاحب آرایشگاه می بره، یک روز شاپینگ کوچه مندوی وشارنو می بره، یک روز هوتل می بره که عروسی است. هرروز صبح وچاشت خو ده خدمت اولادایش هستم که صبح مکتب می رن چاشت خانه. ده کل هفته یک روز رخصتی دارم که روز جمعه است همو روزام مره آرام نمی مانن کل شان ده مه سوار میشن وکتیم میله میرن.

س:- خو قصه کو که دگه چی کارسرت می کنن، ای خو بسیار ظلم است سر تو...

موتر:- دگه ای که از او نانم می زنن

س:- تو نان هم می خوری ؟

موتر:- آه نان ما خو تیل است نی هرهفته وهرروز، شو که خانه دریور ریس صاحب می رم حلق مره واز می کنه وپیپشه عین ده معدیم تیر می کنه و ازم تیل می کشه چی بگویم برت دلم داغ داغ است.

س:- یکی ازخاطرات خوده بری ما بگو موتر جان دولتی ؟

موتر:- چی خاطره برت بگویم ای کارها کلش خاطره است اینمی حالی که می بینی اوراق اوراق هستم کلش ازدست زن ریس صاحب است که سر مه دریوری یاد گرفته اینه نمی بینی که هردو چشمم میده شده یک روز سرم دریوری ره یاد می گرفت رویمه ده یک پایه زد که نه برم چشم ماند ونه بینی

س:- خو موترجان دولتی تشکر ازای که با مه مصاحبه کدی به امید جور شدنت ده ورکشاپ مه رفتم دگه

موتر:- تشکر از توام که ازمه موترمریض عیادت کدی

برای شنیدن این برنامه روی لینک زیر کلک کنید:

please wait
Embed

No media source currently available

0:00 0:14:01 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG