لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۴:۵۶

احمدی نژاد: امریکا در پی گرفتاری "امام زمان" است


محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران

گزارش ها به نقل از محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق محافظه کار ایران حاکی از آن اند که ایالات متحدۀ امریکا در پی گرفتاری امام زمان است. به باور شیعیان امام در قرن دهم میلادی ناپدید شده و برای تأمین عدالت درزمین دوباره ظاهر خواهد شد.

محمود احمدی نژاد این مطلب را در جمع از علما به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان بیان کرده که از سوی صفحۀ انترنتی مربوط به نزدیکان وی بنام دولت بهار به نشر رسیده است.

http://tinyurl.com/pb9bkyh

از احمدی نژاد نقل قول شده که می گوید: غرب علیه امام زمان دوسیه ترتیب داده تا جلوی بازگشت او را بگیرد. ادعای که روزنامه شرق منسوب به اصلاح طلبان ایران آن را، "عجیب" خوانده است.

https://twitter.com/SharghDaily/status/612740574207168512

محمود احمدی نژاد می گوید:

"غربی ها در باره امام در پوهنتون های علوم بشری امریکا تحقیقات زیادی انجام داده اند که مبالغه نمی شود، اگر بگویم که تحقیقات آنها در باره امام زمان هزاران برابر بیشتر از کار های تحقیقاتی اند که در حوزه های علمی قم، نجف و مشهد، انجام شده اند."

از احمدی نژاد همچنان نقل قول شده که می گوید: غربی ها تحقیقات شان بر ضد امام زمان را تکمیل کرده و به دستگیری او نیز نزدیک شده اند.

به گفته وی، غربی ها تنها عکس امام را کم دارند.

احمدی نژاد ادارۀ امریکا را شیطان خوانده گفت: غرب بخصوص امریکا، بازگشت امام زمان را تهدیدی برای امپراتوری خود می داند.

گزارش می نویسد، سخنان احمدی نژاد وعدۀ از همفکران وی در باره امام دوازدهم شیعیان در سال های گذشته بارها خبرساز شده است.

آقای احمدی نژاد در دو دورۀ ریاست جمهوری اش به تکرار امور داخلی و خارجی کشور را به نوعی به امام دوازدهم شیعیان مربوط می ساخت.

احمدی نژاد پس از به قدرت رسیدن حسن روحانی در سال 2013 میلادی بیشتر در محضر عام دیده نمی شد، اما در این اواخر با دستگیری دو تن از همکاران نزدیک اش و حضور در گردهمایی ها، یکبار دیگر در رسانه ها مطرح شده است.

XS
SM
MD
LG