لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۱۰ ميزان ۱۴۰۳ کابل ۱۰:۱۱

آژانس خبر رسانی بی خبر


قرار خبر های که به پای آژانس خبر رسانی بی خبر رسیده است برای اولین بار ریاست مالی و اداری یکی از وزارت خانه ها از کمپیوتر که در دفتر شان سه سال پیش خریده شده بود استفاده نمود.

به گزارش آژانس خبر رسانی بی خبر این ریاست که از افشای نام وزارت اش خودداری کرده یک پایه کمپیوتر را در دفتر رئیس این اداره چند سال پیش خریداری نمودند که هفته گذشته از آن استفاده صورت گرفت.

یکی از ماموران این ریاست در مورد به مربای مرچ گفت:

"یک سه، سه و نیم سال پیش وزارت ما به ریاست مالی و اداری یک پایه کمپیوتر خریداری کرد که کارمندا از او روزانه استفاده کنن اما وقتی که ده ریاست ما رسید رئیس صاحب خدا یار و جانش کمپیوتره ده سرش یک قدیفه کلانه انداخت و به ما گفت که از ای استفاده نکنین که خراب میشه.

و ده سه سال ای کمپیوتر از زیر قدیفه بیرون نبرآمد تا ای که دیروز رئیس صاحب کاکا گلو ره صدا کد که همو قدیفه ره از سرش پس کنه که کمپیوتره فعال بسازیم که بچیم یک کورس کمپیوتر گرفته و روزانه ده کمپیوتر دفتر کار کنه که درس هایش یادش نره."

یک بمب خوراکی هفته گذشته در یکی از هوتل ها انفجارکرد. به گزارش آژنس خبر رسانی بی خبر این انفجار زمانی اتفاق افتاد که گارسون یکی از پتنوس های نان را از آشپز خانه این هوتل به داخل صالون مهمانان می برد.

یکی از شاهدان عینی در مورد به مربای مرچ گفت:

"اصل گپ ای است که ای گارسون پتنوس های نانه ده مجمع کلان چیده همطور بالا گرفته به سرعت داخل صالون شد از یک سو می دوید که نانه زود سر میز ها برسانه و از طرف دگه چشمش به صالون زنانه بود اونمو بود که پایش ده قالین بند ماند و پتنوس نان پرید و رفت بالای یک میز چند نفری مهمان گشنه به ظاهر محترم خورد و انفجار کد و مُلکه قورمه و برنج گرفت و دریشی مهمانا به جای اونها نان خورد."

اخبار پایان شد.

برای شنیدن برنامه روی لینک زیر کلیک کنید.

please wait
Embed

No media source currently available

0:00 0:10:37 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG