لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
جمعه ۱۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۴:۴۲

شفاخانه 30 بستر معتادین فاریاب به 50 بستر ارتقاء کرد


مسئولان در ریاست صحت عامه فاریاب از ارتقاء شفاخانه 30 بستر معتادین مواد مخدر این ریاست به 50 بستر خبر میدهند.

داکتر معروف ثمر سرپرست صحت عامه فاریاب به رادیو آزادی گفت، که شفاخانه معتادین مواد مخدر که قبلاً 30 بستر داشت حالا به 50 بستر ارتقاء نموده است.

از سوی هم سرپرست صحت عامه فاریاب گفت: 45 روز قبل به تعداد 30 تن از معتادین مواد مخدر را که در زیر پل پخته و دریای شهر میمنه زنده گی می کردند و در نتیجه یک کمپاین جمع آوری کرده بودند امروز پس از تداوی شفا یافته به خانواده هایشان پیوستند.

در این حال افرادیکه در شفاخانه معتادین مواد مخدر فاریاب تداوی شدند از تلاش های مسئولان صحی و داکتران شفاخانه معتادین فاریاب ابزار رضایت و خوشی نموده از مسئولان محلی این ولایت خواستار ایجاد زمینه های کاری شدند.

اسدالله جمالی رئیس کمیته صلح فاریاب که در محفلی به مناسبت ارتقاء شفاخانه معتادین مواد مخدر صحبت میکرد از مسئولان امنیتی خواست، تا فروشنده های اصلی مواد مخدر را باز داشت و به پنجه قانون بسپارند.

در این حال سید انور سادات والی فاریاب با ابراز خوشی از ارتقاء شفاخانه 30 بستر معتادین مواد مخدر به 50 بستر و همچنان فعالیت های مسئولان صحی و به بخصوص مسئول شفاخانه معتادین مواد مخدر این ولایت بخاطر تداوی 30 تن از معتادین گفت برنامه های را بخاطر ایجاد زمینه های کاری به افراد معتاد پس از ترک مواد مخدر در آینده ها روی دست دارند.

XS
SM
MD
LG