لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۱۲:۴۱

بانو، اولین شرکت سیاحتی به رهبری زنان در افغانستان


این بار میرویم سراغ اولین شرکت سیاحتی بانو در افغانستان و از کارکردها و برنامه های آیندۀ آن برای پیشرفت زنان و دختران افغان آگاه می‌شویم.

در کنار به سلسله نشر مواد قوانین مهم در راستای حیات زنان به یادهانی یکی از ماده های قانون منع خشونت علیه زنان نیز در این برنامه پرداخته خواهد شد.

زن افغان در عرصه‌های مختلف تجارتی با قبول مشکلات اقتصادی، اجتماعی و خانوادگی تا حدودی به دستآورد های زیادی نایل گشته اند.

در این اواخر به تازگی یک دختر افغان، شرکت سیاحتی بنام بانو را افتتاح کرده که ایجاد چنین شرکت سیاحتی از طرف زنان به رهبری زنان در افغانستان بی سابقه بوده است.

مرجانه سادات می‌گوید، مسئول این شرکت است. به گفته وی با ایجاد اولین شرکت سیاحتی بانو در افغانستان خواستند تا برای پیشرفت و مطرح ساختن زن افغان به گونۀ تازه تر در جهان یک کار و فعالیت متفاوتی داشته باشند.

در دیوار این شرکت تصاویری از چهار زن افغان ( وکیل زن، وزیر زن، هنر مند زن و چهارمی دختری که با چشم‌های خود در جهان مشهور و مطرح شده است) را نقاشی کرده تا در کنار با کار شرکت سیاحتی بانو، تأکیدی باشد بر نقش مثبت و اعتماد به انرژی و فعالیت سالم زن در جامعۀ افغانستان.

گفته می‌شود در وقت کم مشتری های زیاد به کار آنان اعتماد کرده و برای گرفتن تکت و راهنمای به دفتر شان مراجعه می‌کنند، این مشتریان شامل کسانی استند که از خارج از افغانستان نیز به کار شرکت بانو اعتماد کرده اند و ...

تهیه کننده: عفیفه ساکب

اولین شرکت سیاحتی بانو در افغانستان
please wait

No media source currently available

0:00 0:11:59 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG