لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۹ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۴:۵۴

آبزرور: شماری از نوجوانان پناهجوی افغان در یونان تن فروشی می‌کنند


آبزرور

نشریه انترنتی آبزرور در شماره اخیر خود مطلبی دارد تحت عنوان نوجوانان پناهجوی افغان در یونان به خاطر بی‌پولی و بیکاری به تن فروشی دست می‌زنند.

به نوشته نشریه تنهایی و بی‌پولی سبب شده‌است که این پسران نوجوان در پارک‌ها و میدان‌های آتن پایتخت یونان دست به تن فروشی بزنند.

نوجوانان از کشورهای دیگر هم به این‌کار دست می‌زنند اما تعداد نوجوانان افغان که بدون خانواده و سرپرست به این کشور رفته اند شب‌ها در چوکی‌های پارک‌ها می‌نشیند تا کسی پیدا شود که آن‌ها را با خود ببرد.

نشریه می‌افزاید این پسران جوان که اکثراً بیش از ۱۵ سال عمر ندارند یک هدف ساده برای جنایتکاران می‌باشند که از آن‌ها به حیث وسیله جنسی و یا فروش مواد مخدر و دیگر جرایم استفاده می‌کنند.

محمد میرزایی یک افغانی که در یک‌سازمان خیریه کار می‌کند و با پناهجویان افغانی در یونان هر روز سرو کار دارد به نشریه گفته‌است یک بخش مشکل اساسی پناهجویان افغان در یونان این‌ است که بر علیه آن‌ها تبعیض جدی وجود دارد و هیچ سازمانی به آن‌ها کمک نمی‌کند و آن‌ها از کمک‌های حکومتی هم بهره مند نمی‌شوند. به این ترتیب آن‌ها مجبور اند به کارهای شرمگین دست بزنند تا زندگی خود را پیش ببرند.

به نوشته نشریه آبزرور، این نوجوانان در زمستان سرد در خیمه‌ها زندگی می‌کنند و تن فروشی یک منبع درآمد برای آن‌ها می‌باشد.

بلفاست تلگراف

روزنامه بلفاست تلگراف در شماره اخیر خود در مورد تیم ملی کرکت افغانستان مطلبی را به نشر رسانده که در بخش آن می‌نویسد، تیم ملی کرکت افغانستان در مسابقات بعدی در گروپی شامل می‌باشد که تیم‌های ایرلند و نامیبیا هم در آن گروپ شامل اند.

به نوشته روزنامه این بازی‌های بیست آووره به تاریخ ۱۴ ماه جنوری در امارات متحدۀ عربی برگزار می‌شود که تا ۲۰ جنوری ادامه خواهد یافت.

در روز اول این تورنمنت به نوشته روزنامه آیرلندی بلفاست تلگراف، تیم افغانستان با تیم ایرلند در ستدیوم شیخ زاید در ابوظبی مسابقه خواهند کرد.

بلفاست تلگراف می‌نویسد بعد از این مسابقات باز هم در ماه مارچ تیم‌های ملی کرکت افغانستان و آیرلند در هند ۹ بازی خواهند داشت.

XS
SM
MD
LG