لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۳۰ حمل ۱۴۰۳ کابل ۱۱:۵۵

آرمان ملی: مردم بیشتر از این تحمل راه بندان‌ها را ندارند


ادامه تحصن و برپایی خیمه‌ها در برخی مناطق شهر کابل و ایجاد مشکلات برای باشنده‌های این شهر از مهمترین عناوین روزنامه‌های چاپ امروز کابل است.

آرمان ملی

روزنامه آرمان ملی در این باره در سرمقاله اش نوشته است که مردم بیشتر از این تحمل راه بندان‌ها را ندارند.

سرمقاله نویس می‌گوید که باشنده‌های کابل بخصوص افرادی که مصروف کسب و کار هستند به علت برپایی خیمه‌ها از لحاظ اقتصادی نیز خساره مند شده‌اند.

سرمقاله نویس نوشته‌است که مقامات مربوط حکومتی و اعتراض کننده‌ها باید با هم بنشینند و برای این مشکل راه حل مناسب دریابند.

هیواد

روزنامه دولتی هیواد در سرمقاله اش نوشته است که شماری از افراد به تشویق برخی حلقات داخلی و خارجی دست به اعتراض و تحصن زده و مردم را با مشکل روبرو کرده‌اند.

سرمقاله نویس می‌گوید که حکومت بارها گفته که تظاهرات حق مردم است اما هیچکس حق خشونت و ضرر رساندن به دیگران را ندارد.

سرمقاله نویس با استناد به اعلامیه‌یی ریاست جمهوری گفته‌است که با اعتراض کننده‌ها حاضر به گفتگو بوده و اگر آنان حاضر به مذاکرات نشوند خیمه‌های تحصن شان برداشته خواهد شد.

مسیر

روزنامه مسیر نیز سرمقاله‌اش را به همین موضوع اختصاص داده و گفته‌است که بسته شدن برخی از جاده‌های شهر کابل از سوی اعتراض کننده‌ها شامل دهمین روز اش شد.

سرمقاله نویس می‌گوید که شماری از جاده‌ها را خیمه‌های تحصن اعتراض کننده‌ها مسدود کرده و در برخی نقاط گذاشتن کانتینرها از سوی حکومت نیز مشکلات ایجاد کرده‌است.

سرمقاله نویس نوشته‌است که در برخی مناطق شهر کابل دکان‌ها بسته اند و کار و بار مردم متوقف گردیده‌است.

سرمقاله نویس گفته‌است که حکومت و اعتراض کننده‌ها برای مردم به درد سر مبدل شده و دیگر مردم تحمل این وضعیت را ندارند.

نسیم شفق

XS
SM
MD
LG