لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۶:۰۵

سیر آموزشی مجازی امریکا برای برخی از شاگردان افغان مساعد شده‌است


شاگردان برخی مکاتب کابل، ننگرهار و بامیان اکنون از طریق آی پد «Ipad» با وصل شدن در انترنت می‌توانند از ساحات مختلف امریکا دیدن کرده و سؤالات‌شان را در مورد با مسئولین این ساحات مطرح کنند.

این برنامه از سوی مراکز آموزشی لینکلن، مرکز ایالت نبراسکا و سفارت امریکا راه اندازی شده‌است.

یکشنبه گذشته نگهبانان پارک ملی نبراسکا این پارک را در ۹۰ دقیقه به گروه ۶۰ نفری از شاگردان مکاتب مختلف افغانستان نشان دادند که هدف آن سیر آموزشی خوانده شده‌است.

در این ۹۰ دقیقه روی خدمات در پارک ملی، تأثیر اقتصادی آن و این‌که چرا مردم از پارک‌ها دیدن می‌کنند، معلومات داده شده‌است.

جستن گوایزل مسئول پارک ملی نبراسکا به خبرگزاری اسوشیتد پرس گفته‌است، از این‌که برای شاگردان یک کشور بسیار دور در مورد سیستم پارک‌های امریکا معلومات داده، خوشحال است.

به‌گفته او، این معلومات با کسانی شریک ساخته می‌شود که از پارک ملی دیدن می‌کنند، اما به اشتراک گذاشتن این معلومات از طریق انترنت با شاگردان افغان خیلی کار جالب است.

کارمندان پارک ملی نبراسکا گفته‌اند که استفاده از انترنت اتصال آن‌ها را از طریق آی پد «Ipad» با شاگردان افغان خیلی آسان ساخته‌است و امیدوار اند که بتوانند معلومات بیشتر را در مورد جا های دیدنی این ایالت با شاگردان ولایات مختلف افغانستان شریک سازند.

XS
SM
MD
LG