لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۳ ميزان ۱۴۰۳ کابل ۰۲:۰۲

دو منسوب امنیتی بامیان به اتهام تجاوز جنسی بر یک دختر بازداشت شدند


قوماندانی امنیه ولایت بامیان اعلام کرد که دو تن از منسوبین نیروهای امنیتی در این ولایت به اتهام تجاوز بر یک دختر و سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفوی‌شان بازداشت شدند.

سمونمل جلیل واثق مدیر مبارزه با جرایم جنایی قوماندانی امنیه بامیان در مورد دستگیری این افراد به رادیو آزادی گفت:

"ما این افراد را دنبال کردیم و در منطقه‌ای به نام دهن اژدر موتر آن‌ها را توقف دادیم و به دستگیری آن‌ها اقدام کردیم. در داخل موتر رنجر پولیس علی بکک کارمند پولیس، بهمن کارمند امنیت ملی و یک دختر سوار بودند. در هنگام دستگیری علی بکک مقاومت کرد و با دشنام دادن با سارنوال قضیه درگیر شد و حاضر به تسلیم شدن نبود که بالاخره توسط مدیریت جنایی دستگیر شدند. علی نجفی مشهور به علی بکک معاون آمر امنیت قوماندانی امنیه بامیان است و رتبه‌اش سارمن است. همین‌طور بهمن صاحب منصب در امنیت ملی است که در مرکز هماهنگی نیروهای امنیتی بامیان فعالیت دارد."

جلیل واثق
جلیل واثق

به‌گفته آقای واثق این افراد بعد از نوشیدن شراب به زور به یک دختر تجاوز نمودند که توسط مدیریت جنایی در مرکز بامیان دستگیر شدند.

این افراد فعلاً در توقیف پولیس قرار دارند و تحقیقات بالای این دوسیه جریان دارد.

بیدار بخت دختری که ادعا دارد مورد تجاوز قرار گرفته نیز از تهدیدات این افراد می‌ترسد و می‌گوید که علی یکی از مضنونین او را تهدید به مرگ کرده‌است.

وی گفت:

"علی بکک به من گفت که نام خود را مرضیه و نام پدر خود را خداداد بگو و اگر نام اصلی خود را بگویی من را هیچ قدرتی نیست که بندی کند و بعد از یک هفته آزاد می‌شوم و وقتی‌که آزاد شدم، تو را با مرمی می‌کشم و دست دولت، قوماندان و پدر و مادرت خلاص."

مدیر جنایی قوماندانی امنیه بامیان اضافه کرد که تهدیدات و فشارها از هنگام دستگیری این افراد جریان دارند، ولی وی مصمم است تا این قضیه را به صورت جدی پی‌گیری نماید.

گزارش: عباس نادری

XS
SM
MD
LG