لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
شنبه ۱ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۱:۳۹
موتر حامل کارمندان کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی افغانستان که هدف انفجار ماین مقناطیسی قرار گرفت.
موتر حامل کارمندان کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی افغانستان که هدف انفجار ماین مقناطیسی قرار گرفت.

در انفجار امروز در شهر کابل ۵ تن کشته و ۱۰ تن زخمی شدند

وزارت داخله افغانستان می‌گوید در انفجار ماین مقناطیسی که بالای موتر نوع کاستر کارمندان کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی صورت گرفت، ۵ تن کشته و ده تن زخمی شده‌اند.

وزارت داخله افغانستان می‌گوید در انفجار ماین مقناطیسی که بالای موتر نوع کاستر کارمندان کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی صورت گرفت، ۵ تن کشته و ده تن زخمی شده‌اند.

نصرت رحیمی سخنگوی این وزارت در پیامی که به رسانه ها فرستاده گفته است که این انفجار حوالی ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر امروز دوشنبه در سرک دارالامان در مقابل ساختمان این دفتر رخ داد.

مسئولیت این انفجار را تا هنوز کسی یا گروهی به عهده نگرفته است.

این در حالیست که روز گذشته نیز سه انفجار در غرب کابل در مربوطات حوزه پنجم امنیتی شهر کابل رخ داد که در آن یک تن کشته و ده تن زخمی شدند.

نصرت رحیمی سخنگوی وزارت داخله با ارسال یک پیام به رسانه ها می گوید، در نتیجه انفجار بالای موتر حامل کارمندان کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی پنج تن کشته و ده تن زخمی شده اند.

عبدالفرید احمد سخنگوی کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی به رادیو آزادی گفت در رویدادی که بالای یک موتر نوع کاستر که کارمندان خود به کرایه گرفته بودند پنج کارمند این کمیسیون کشته و هشت تن زخمی شده‌اند.

وی گفت که این انفجار ناشی ماین مقناطیسی بوده‌است.

از سوی دیگر وحید مایار سخنگوی وزارت صحت عامه افغانستان به رادیو آزادی گفت از رویداد امروز یک کشته و ۹ زخمی به شفاخانه استقلال شهر کابل منتقل شده‌اند.

نصرت رحیمی سخنگوی وزارت داخله افغانستان می‌گوید، ساعت یک و سی دقیقه پس از چاشت امروز موتر کاستر مربوط به کارمندان کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی هدف انفجار یک ماین مقناطیسی قرار گرفت.

به گفته رحیمی این حادثه در سرک دارالامان در غرب کابل و در نزدیکی ساختمان این کمیسیون به وقوع پیوسته است.

تا هنوز در باره تلفات احتمالی این رویداد اطلاعی در دست نیست.

XS
SM
MD
LG