لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
چهارشنبه ۵ ثور ۱۴۰۳ کابل ۱۱:۵۴
حمله انتحاری در ولسوالی شیوه ننگرهار ۱۵ کشته و ۴۵ زخمی برجای گذاشت.
حمله انتحاری در ولسوالی شیوه ننگرهار ۱۵ کشته و ۴۵ زخمی برجای گذاشت.

حمله انتحاری در مراسم جنازه یک قوماندان پولیس محلی در ننگرهار

عطالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار امروز سه‌شنبه «۲۳ ثور ۱۳۹۹» به رادیو آزادی گفت که در این انفجار حدود ۴۰ تن کشته و زخمی شده‌اند.

یک حمله انتحاری در مراسم جنازه شیخ اکرم قوماندان پولیس محلی ولسوالی خیوه ولایت ننگرهار حوالی ساعت ۱۱ قبل از ظهر امروز رخ داده‌است.

عطالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار امروز سه‌شنبه «۲۳ ثور ۱۳۹۹» به رادیو آزادی گفت که در این انفجار حدود ۴۰ تن کشته و زخمی شده‌اند.

آقای خوگیانی در مورد این‌که از جمع این تعداد چند تن کشته و چند تن زخمی اند، چیزی نگفت.

برخی از منابع امنیتی به رادیو آزادی گفته اند که در مراسم جنازه شماری از اعضای ولسی جرگه و شورای ولایتی ننگرهار نیز اشتراک کرده بودند که از جمع اعضای ولسی جرگه نور آغا ملکزی و پسرش زخمی شده‌اند.

طالبان دست داشتن‌شان در این رویداد را رد می‌کنند.

شیخ اکرم قوماندان پولیس محلی ولسوالی خیوه ننگرهار شب گذشته در اثر مریضی که داشت، درگذشت.

مقام‌های افغان می‌گویند که پس از امضای موافقت‌نامۀ آوردن صلح به افغانستان میان طالبان و ایالات متحده در ۲۹ ماه فبروری، حمله‌های طالبان در نقاط مختلف افغانستان افزایش یافته است.

۱۵:۱۳ ۲۳.۲.۱۳۹۹

عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار به رادیو آزادی گفت که کشته شده های حمله انتحاری در جریان مراسم جنازه در ولسوالی کوزکنر ۲۴ تن و زخمی های این رویداد به ۶۸ نفر افزایش یافته است.

۱۴:۴۴ ۲۳.۲.۱۳۹۹

مقام‌های محلی ولایت ننگرهار می‌گویند که کشته شده های حمله انتحاری در جریان مراسم جنازه در ولسوالی کوزکنر به ۲۱ تن و زخمی های این رویداد به ۵۵ نفر افزایش یافت.

۱۳:۵۷ ۲۳.۲.۱۳۹۹

مقام‌های محلی ننگرهار می‌گویند در حمله انتحاری که امروز سه‌شنبه در یک مراسم جنازه در ننگرهار رخ داد ۱۵ تن کشته و ۴۵ تن زخمی شدند.

عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار امروز سه‌شنبه به رادیو آزادی گفت در میان کشته شده‌ها عبدالله مشهور به لالا خان وکیل شورای ولایتی ننگرهار نیز شامل است.

خوگیانی گفت در میان زخمی‌های این رویداد نورآغا ملکزی نیز شامل است. نورآغا ملکزی و لالاخان پدر و پسر هستند.

حمله انتحاری حوالی ساعت ۱۱ قبل از ظهر امروز سه‌شنبه در ولسوالی شیوه ننگرهار در جریان مراسم جنازه شیخ اکرم قوماندان پولیس محلی ولسوالی کوزکنر ننگرهار صورت گرفت.

شیخ اکرم شب گذشته در اثر بیماری قلبی درگذشت.

گروه طالبان دست داشتن در این رویداد را رد و آنرا محکوم کرده است.

تا هنوز کدام گروه دیگر نیز مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

XS
SM
MD
LG