لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۸:۰۹

ادامه جام جهانی کرکت؛ خواست راشد خان از تماشاچیان: نظم را مراعات کنید


راشد خان، ستاره مشهور کرکت افغانستان
راشد خان، ستاره مشهور کرکت افغانستان

راشد خان، ستاره مشهور کرکت افغانستان از مردم خواسته که هنگام تماشای بازی امروز نظم و دسپلین داشته باشند.

افغانستان امروز در جام جهانی کرکت بیست ۲۰ اوره به مصاف هند خواهد رفت.

امروز (چهارشنبه، ۱۲ عقرب) افغانستان در چهارمین مسابقه در جام جهانی بیست اوره، ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت کابل، در استدیوم کرکت ابوظبی در برابر تیم هند به میدان می رود.

راشد خان ستاره مشهور تیم ملی کرکت افغانستان در یک پیام تصویری از طریق توییتر به کسانیکه برای تماشای بازی امروز می آیند، گفته است: "از همۀ شما خواهش می شود که هنگام ورود به استدیوم، تکت بخرید و با خود داشته باشید. کوشش کنید بدون تکت داخل نشوید. بی‌نظمی که در استدیوم دبی رخ داد و علاقمندان زیاد بدون تکت وارد شدند، هرج و مرج بسیار به وجود آورد. در صفحات ایکک و کرکت ابوظبی لینک خریداری تکت بطور انلاین وجود دارد. این خواهش و انتظار از همه شماست. بیایید به مردم نشان دهیم که ما چقدر مردم با نظم و دسپلین هستیم."

تا کنون در جام جهانی بیست اوره کرکت، تیم افغانستان سه مسابقه را انجام داده که در دیدارهایش در برابر اسکاتلند و نامیبیا پیروز، اما در برابر پاکستان شکست خورده است.

تیم هند تا کنون دو بازی را انجام داده، یکی با پاکستان و دیگر با نیوزلند که در هر دو بازی شکست خورده و در گروه دوم، در ردۀ پنجم قرار دارد.

در بازی امروز در برابر هند، شرف الدین اشرف جایگزین اصغر افغان خواهد شد که استعفای خودرا را اعلام کرده و آخرین بازی بین المللی‌اش را در برابر تیم نامیبیا انجام داد.

کریکت بورد افغانستان اعلام کرده که شرف الدین اشرف در ترکیب تیم ملی افغانستان برای جام جهانی بیست اوره، حضور خواهد داشت.

مسابقۀ بعدی تیم افغانستان روز یکشنبه در برابر نیوزلند صورت می گیرد.

اگر تیم افغانستان در هر یک از این دو مسابقه پیروز شود، به احتمال زیاد شانس صعود به دور بعدی مسابقات جام جهانی بیست اوره کرکت را خواهد داشت.

XS
SM
MD
LG