لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
پنجشنبه ۶ ثور ۱۴۰۳ کابل ۰۴:۰۴

دو کریکت باز سابق پاکستان بحیث مشاوران کمپ تمریناتی تیم کریکت افغانستان تعیین شدند


یونس خان (راست) با عمرگل کریکت بازان سابق تیم ملی کریکت پاکستان
یونس خان (راست) با عمرگل کریکت بازان سابق تیم ملی کریکت پاکستان

یونس خان کریکت باز معروف پاکستان می‌گوید از اینکه فرصت مشوره دهی به کریکت بازان تیم ملی افغانستان برایش فراهم شده، بسیار خرسند است.

یونس خان و عمرگل دو کریکت باز پاکستانی به تازگی از سوی کریکت بورد افغانستان به حیث مشاوران موقت کمپ تمریناتی تیم کریکت افغانستان در امارات متحده عربی استخدام شده اند.

یونس خان می‌گوید خوش وقت است که به حیث مشاور در بخش بتنگ (توپ زنی) تیم ملی افغانستان استخدام شده است.

او دیروز (دوشنبه ۱۵ حمل) در فیسبوک خود نوشت که از سال ۲۰۱۱ به این سو با کریکت بورد افغانستان تماس‌های داشته تا به حیث مربی استخدام شود.

یونس خان گفت که کمپ تمریناتی امارات متحده عربی یک فرصت بسیار مناسب است تا با تیم ملی کریکت افغانستان همکاری کرده و استعداد های آینده را بشناسد.

عمرگل کریکت باز دیگر پاکستان در بخش باولنگ (توپ اندازی) تیم ملی افغانستان را در این کمپ تمریناتی مشوره می‌دهد.

اعضای تیم ملی کریکت افغانستان هفته گذشته به امارات متحده عربی رفتند و قرار است در کنار کمپ تمریناتی ویزا های اقامت در این کشور را نیز به دست آورند.

کریکت بورد می‌گوید با گرفتن ویزه های اقامت در امارات مصارف بودوباش بازیکنان در این کشور کاهش خواهد یافت و مسافرت آنها به این کشور آسانتر خواهد شد.

تیم ملی کریکت افغانستان اکثریت بازی های را که به میزبانی خودش باید دایر شود در امارات متحده عربی برگزار می‌کند چون تیم های کشورهای دیگر به افغانستان نمی آیند.

XS
SM
MD
LG