لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
سه شنبه ۲۸ حمل ۱۴۰۳ کابل ۰۵:۲۲

جام ملت‌های آسیا؛ تیم کریکت افغانستان به مصاف بنگلادش می‌رود


آرشیف - جریان مسابقه میان تیم های افغانستان و سریلانکا
آرشیف - جریان مسابقه میان تیم های افغانستان و سریلانکا

کریکت بورد افغانستان می‌گوید که بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان برای مسابقه با تیم ملی کریکت بنگلادش آمادگی کامل دارند.

قرار است این بازی در سلسله مسابقات جام ملت‌های آسیا فردا (سه‌شنبه) در شارجه برگزار شود.

فرید هوتک سخنگوی کریکت بورد افغانستان می‌گوید که برنده شدن تیم ملی کریکت افغانستان در برابر تیم ملی کریکت سریلانکا مورال بازیکنان افغان را قوت بخشیده و آنها امیدوار اند تا در برابر بنگلادش هم برنده شوند.

او دیشب به رادیو آزادی بیشتر گفت: "انشالله که بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان در برابر بنگلادش هم آمادگی کامل دارند و پیش از این هم چند بار بنگلادش را در خانه خودش در چندین مسابقه شکست داده از همین‌رو بازیکنان افغان مورال بسیار بالا دارند."

بازی دیدنی میان تیم‌های ملی کریکت افغانستان و سریلانکا به روز شنبه به نفع تیم افغانستان پایان یافت که در آن بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان توانست با تفاوت هشت ویکت برنده شود.

سخنگوی کریکت بورد افغانستان با در نظرداشت بازی‌های پیشین میان تیم‌های افغانستان و بنگلادیش خوشبین است که تیم افغانستان بتواند همانند تیم سریلانکا تیم بنگلادش را هم با شکست مواجه کند.

اینبار رقابت‌های کریکت در جام ملت‌های آسیا، بیست آووره است و تیم‌های هند، پاکستان و هنگ کنگ هم در این رقابت‌ها حضور دارند.

افغانستان، سریلانکا و بنگلادش در گروه "بی"، هند، پاکستان و هنگ کنگ در گروه "الف" بازی می‌کنند.

XS
SM
MD
LG