لینک‌های قابل دسترسی

خبر تازه
یکشنبه ۱۵ ميزان ۱۴۰۳ کابل ۰۳:۰۵

رونالدو به باشگاه فوتبال النصر عربستان پیوست


رونالدو بازیکن معروف فوتبال جهان
رونالدو بازیکن معروف فوتبال جهان

رونالدو به باشگاه فوتبال النصر عربستان پیوست و تبدیل به قیمتی ترین فوتبالر تاریخ شد.

باشگاه فوتبال النصر عربستان با انتشار پست انستاگرامی٬ پیوستن رونالدو به این باشگاه را تأیید کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است که این قرارداد بیش از تاریخ سازی برای آنان اهمیت دارد، « این قرار دادی است که نه تنها الهام بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت های بزرگتر است، بلکه الهام بخش لیگ ما، ملت ما و نسل های آینده پسران و دختران ماست، تا بهترین خود باشند. رونالدو به خانه جدید خود خوش آمدید».

وی با این قرار داد هر فصل ۲۰۰ ملیون یورو معاش دریافت خواهد کرد، پیش از این اما و اگر های زیادی در پیوستن وی به این باشگاه وجود داشت ولی این ستاره ۳۷ ساله پرتگالی فوتبال جهان٬ قرار است که تا ۳۹ سالگی در عربستان توپ بزند.

با این قرارداد جدید٬ رونالدو به قیمتی ترین بازیکن فوتبال دنبا مبدل شد

بر طبق گزارش ها رونالدو با امضای این قرارداد به پر درآمد ترین ورزشکار تاریخ فوتبال مبدل شده است.

قرار است رونالدو در هر فصل ۲۰۰ ملیون یورو حقوق دریافت کند.
قرار است رونالدو در هر فصل ۲۰۰ ملیون یورو حقوق دریافت کند.

وی پس از فسخ قرار دادش با باشگاه فوتبال منچستر یونایتد به عنوان بازیکن آزاد به شمار می رفت و از باشگاه های مطرح فوتبال اروپایی هیچ گونه درخواستی را دریافت نکرد تا اینکه مصمم شد با امضای قرار داد دو ساله با باشگاه فوتبال النصر عربستان به توافق برسد.

این قرار داد احتمال دارد که هفت سال طول بکشد چون رونالدو و مسی احتمألأ به عنوان سفیران فوتبال برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ انتخاب خواهند شد، زیرا عربستان قصد دارد که میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ فوتبال را مشترکأ با مصر و یونان برعهده بگیرد.

اگر قرارداد رونالدو اینگونه باشد احتمال دارد که تا هفت سال آینده رونالدو ۱.۲ ملیارد پوند به جیب بزند. معرفی رسمی این ستاره پرتگالی بعد از بازی تیم النصر با الخلیج در لیگ عربستان اتفاق خواهد افتاد و رونالدو در محله آل محمدیه اقامت خواهد داشت.

XS
SM
MD
LG