چرا حرفهای مقامات حکومتی جنبهء عملی نه دارد؟

سردار محمد بازار اوغلی از ولسوالی آقچه ولایت جوزجان اس ام اس می نویسد:
در افغانستان یک بهران وجود دارد که متاسفانه مقامات در گفتار از عدل و عدالت خوب می گویند، اما در کردار هیچ است. چند روز پیش من از رادیوی شما شنیده بودم که یک شخص از وزارت صنعت تجارت گفته بود که یک کیلو گاز 55 افغانی فروخته شود اما در این وقت در ولسوالی آقچه 70 افغانی فروخته می شود.


یوسف از پروان ولسوالی شینواری:
از تمام رسانه ھای کشور خواھشمندیم تا تعبیض لسانی را دامن نزنند با تشکر از رادیو آزادی


سلام!
چندی قبل کمپاین واکسین سرتاسری به وقوع پیوست! با کمال تاسف گذر ما کاملاً از نظر افتاد. موضوع را با رییس صحت بدخشان و سرپرستش در میان کذاشته شد که نتیجه نداد. تشکر! حماد


اسم من محمد رضا وفا از ولسوالى جاغورى منطقه پاطو قریه میدان با بالا می باشم:
در منطقه ما مکتبى بنام شهید نظرى است که مدت شش سال است ساخته شده است اما متاسفانه تا هنوز ساختمان ندارد بچه ها دختران این مکتب از طرف تابستان از شدت گرما و از پایز از شدت سرما رنج مى برند، لذا از مقامات مربوطه می خواهیم که باید در حل این مساله هر چه زودتر اقدام جدی کنند.


خالد وردگ از کابل در اس ام اس خود چنین می نوید:
اگر نیروهای امریکا از افغانستان خارج شود جنگهای ذات البینی آغاز خواهد شد.


دلاور از جای نامعلوم می نویسد:
از ایالات متحده تقاضامی نمایم تا به حال مردم عاجز افغانستان برسد. مردم امروز زیاد عاجز و به خوردن نان خشک محتاج هستند. مردم عاجز این منطقه هرقدر روز بدی هم داشته باشند، صدای خود را کشیده و یا بلند کرده نمی توانند. چرا که دست به گریبان و گرفتار هستند. شما به چشم اشک صغیران و بیوه زنان و مردم عاجز از پای مانده توجه نماید.