اخبار سرغُچ

قرار خبرهای که به دست و پای آژانس بی خبر رسیده است برای اولین بار کار یکی از مراجعین در یکی از ادارات دولتی که گرفتن نامش خوب نیست در پنج دقیقه خلاص شد.

به گزارش آژانس بی خبر این حادثه زمانی اتفاق افتاد که شخصی برای یک امضا به یکی از ادارات دولتی رفته بود.

شاهدان عینی می گویند که در دیگر روزها در این اداره مراجعین برای یک امضا بیست الی سی روز سر گردان می شدند اما این بار یکی از مراجعین بدون کدام سرگردانی و کاغذ پران بازی ماموران این اداره کارش در ظرف پنج دقیقه خلاص و مکتوبش قید وارده گردید.

تا هنوز دلیل این پرکاری ماموران این اداره معلوم نشده است اما کارشناس بخش وارده و صادره مربای مرچ که قضیه را دنبال کرده سرنخ را پیدا کرده است. وی با یکی از ماموران این اداره

که گفتن نامش خوب نیست صحبت کرده مامور مذکور در مورد به مربای مرچ گفته است.

ای نفر یکی از دوستای رئیس بود که کارش ده پنج دقه خلاص شد دگه کس می بود تا با دهلیزهای اداره کتی بوت هایش نمی سایید ایلایش نمی کدیم آه.

قرار گزارش های رسیده به آژانس خبر رسانی بی خبر روزنامهء گل های سرخ در دیار پیروزی وطن دیروز از چاپ ماند. در خبر آمده است که این روزنامه که هر روز ساعت هفت صبح به دست مردم می رسید دیروز به گونه غیر مترقبه از چاپ ماند و خاننده گانش را متعجب ساخت.

پس از آن مدیر مسئول این روزنامه در یک نشست خبری ظاهر شده و از خواننده گان این روزنامه پوزش خواست و دلیل چاپ نشدن این روزنامه این گونه بیان کرد.

ما از تمام خواننده های روزنامه ما پوزش می خواهیم چرا که فردی ره که موظف ساخته بودیم که از انترنت و سایت های خبری بری روزنامه کاپی کنهدیشو به یک عاروسی رفته بود و از بس که ساز موسیقی بلند بود سرش حمله آمده و در شفاخانه بستریست دگه به ای خاطر روز نامه ما امروز از چاپ باز ماند ما بری تان اطمینان می تیم که اخبار امروزه یکجای با اخبار فردا نشر می کنیم دل تان جم باشه.

این هم اطلاعیه شفاخانه دو بستر

شفاخانه دو بستر به یک نفر شکار چی ماهر ضرورت دارد تا از طرف شب در دهلیز شفاخانه کمین کرده و پشک های این شفاخانه را که باعث آزار واذیت مریضان می شود گرفته و از شفاخانه بالغت بیرون کند. اشخاص و افرادی که در فن پشک گیری مهارت دارند درخواست های شان را به ریاست این شفاخانه بسپارند. برای کسانیکه تجربه کاری داشته باشد حق اولیت داده می شود.

Your browser doesn’t support HTML5

اخبار سرغُچ