روسیه و سوریه از مهاجران به حیث اسلحه استفاده می کنند

جنرال فلیپ بریدلوف قوماندان نیروهای هوایی امریکا....

جنرال فلیپ بریدلوف قوماندان نیروهای هوایی امریکا می گوید، روسیه و بشارالاسد رییس جمهور سوریه بطور قصدی از بحران مهاجرین به حیث اسلحه استفاده می کنند تا به زیربنا های خدمات در اروپا صدمه سازد.

جنرال فلیپ بریدلوف که ایتلاف نظامی 28 کشور جهان را رهبری می کند، روز دوشنبه به کمیتهء نظامی مجلس سنای امریکا گفت، ورود هزاران مهاجر به اروپا از کشورهای بالکان گرفته تا سکاندویا در اروپا تشنج را به وجود آورده است و این مساله فشار قابل ملاحظه را بالای کشور های اروپایی وارد می کند.

اما دیمتری راگوزین معاون صدراعظم روسیه از طریق صفحهء فیسبوک خود، این اتهامات جنرال فلیپ بریدلوف را رد کرده، گفته است:

"متخصصین بمباردمان بالای مجالس عروسی افغان ها، ما را به بمباردمان غیر دقیق متهم می کنند."
جنرال فلیپ بریدلوف می گوید، در بین مهاجران، تروریستان و جنایتکارانی هم می توانند داخل اروپا شوند که در سوریه آموزش دیده اند و احتمال دارد قصد حمله در غرب را داشته باشند.

برعلاوهء خطر تروریستان، جنرال فلیپ بریدلوف هوشدار داده است که مخالفت ها در مورد مهاجران در اروپا می تواند تنش ها را بین ملیگرایان در کشور های اروپایی باعث شود.

جنرال فلیپ بریدلوف که یک مقام ارشد پنتاگون به شمار می آید با تاکید گفته است که ایالات متحدهء امریکا باید تهدید های در حال افزایش روسیه را ارزیابی کند که متوجه امریکاست.

قوماندان نیروهای هوایی امریکا همچنان از تلاش های یاد نظامی روسیه برای رخنه کردن در کشورهای همسایه یاد آوری کرده است.

وی از گرجستان، اوکراین و مالدویا به حیث مثال یاد کرده گفته است که از سفیر روسیه در اوکرایین گزارش 450 حمله را در شرق اوکرایین دریافت کرده است که در آنجا جدایی طلبان طرفدار روسیه بر ضد حکومت کیف می جنگنند.

جنرال فلیپ بریدلوف قوماندان نیروهای هوایی امریکا از پیشنهاد افزایش بودجهء نظامی حمایت کرد که به خاطر مبارزه با تهدید های ناشی از روسیه در اروپا، برای نیروهای امریکایی اختصاص یافته است.

Your browser doesn’t support HTML5

روسیه و سوریه از مهاجران به حیث اسلحه استفاده می کنند