بلخ: در درگیری میان افراد مسلح غیر مسئول چهار تن کشته شدند

در اثر درگیری مسلحانه در ولسوالی شولگره ولایت بلخ حداقل چهار تن کشته شده و دو تن دیگر زخمی شده اند.

مسئولان قومندانی امنیه ولایت بلخ می‌گویند که این حادثه حوالی ساعت سه بعد از ظهر روز چهارشنبه در مربوطات ولسوالی شولگره این ولایت اتفاق افتاده است.

عبدالرزاق قادری آمر امنیت قومندانی امنیه بلخ به رادیو آزادی گفت که این حادثه ناشی از درگیری مسلحانه میان دو قومندان مسلح غیر مسئول در ولسوالی شولگر بوده است.

قادری گفت:

"این اتفاق در اثر درگیری مسلحانه میان دو قومندان مسلح غیر مسئول در ولسوالی شولگره ولایت بلخ اتفاق افتاده است که ما برای بررسی آن هیئت به ساحه اعزام نمودیم."

نیرو های محلی در شمال افغانستان - آرشیف

آمر امنیت قومندانی امنیه بلخ می‌گوید که در میان چهار تن از کشته شده‌گان یک سرباز پولیس محلی نیز شامل است.

آقای قادری در رابطه افزود:

"در این رویداد تا به حال تعداد کشته شده‌گان چهار نفر گزارش داده شده که یکی آن پولیس محلی است و دو فرد دیگر زخمی شده اند."

یک منبع که نخواست نام اش ذکر شود از محل رویداد به رادیو آزادی گفت که در حادثۀ یاد شده چهار تن از عساکر پولیس محلی توسط یک فرد بنام نظام الدین قومندان در لسوالی شولگره به قتل رسیده اند.

سراج الدین عابد ولسوال شولگره با تائید کشته شدن چهار تن از نیرو های پولیس محلی می‌گوید پیش از وقت خواهد بود که نظام الدین را قبل از تکمیل شدن تحقیقات متهم به قتل این افراد نمود.

این در حالیست که چندی پیش نیز سید کمال سادات قومندان امنیه بلخ در رابطه به حضور هزار تن از افراد مسلح غیر مسئول در این ولایت ابراز نگرانی کرده و به جمع آوری سلاح های غیر قانونی تأکید ورزیده بود.

گزارش: مجیب الرحمن حبیب زی