کلنتن و ترمپ برای اولین بار در مناظره رو در رو قرار می‌گیرند

هیلیری کلنتن نامزد دیموکرات و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا بعد از ماه‎ها انتقاد بالای یکدگر در مناظره رو در رو حضور میابند.

اسوشیتید پرس در گزارشې بیان می‎دارد که هر دو نامزد در حالی با هم رو برو صحبت می‎کنند که نظریات منفی شمار زیاد امریکایی‎ها در مورد آن‎ها بیشتر شده‎است.

از روی گزارش، تخفیف باورِ تعدادی از مردم به کلینتن و انتقاد بالای عادات و تعمق سیاسی دونالد ترمپ برای چوکی ریاست جمهوری بخش بزرگ نظریات منفی را می‎سازد.

کلینتن که قبلاً نیز کرسی‎های بلند دولتی را پیش برده‎است به آرای اتکا می‎کند که او را برای کارهای آغاز شده توسط اوباما توانمند می‎داند.

در مورد هیلیری کلینتون بیرون از امریکا نظریاتی وجود دارد که وی عملیات نظامی را علیه گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی یا داعش جاری نگه خواهد داشت.

در مورد هیلیری کلینتن بیرون از امریکا نظریاتی وجود دارد که وی عملیات نظامی را علیه گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی یا داعش جاری نگه خواهد داشت.

اسوشیتد پرس از قول رابی ماک مسئول کمپاین انتخاباتی هیلیری کلینتن می‎نویسد، که این یک فرصت خوب برای خانم کلینتون است تا پلان‎های خویش را بیان دارد و از قبل نیز درین مورد تجربه مؤفق دارد.

بیانیه‎های زیاد ترمپ به انتقاد از سیاست‎های موجود، ممنوعیت کوتاه مدتِ آمدن مسلمانان بیرونیبه امریکا و رویکار آمدن تغییرات اختصاص یافته‎است که برخی افراد را نیز نگران ساخته‎است.

بیانیه‎های زیاد دونالد ترمپ به انتقاد از سیاست‎های موجود، ممنوعیت کوتاه مدتِ آمدن مسلمانان بیرونیبه امریکا و رویکار آمدن تغییرات اختصاص یافته‎است که برخی افراد را نیز نگران ساخته‎است.

رینس پریبوس رئیس کمیته ملی حزب جمهوری خواهان در باره مناظره نامزدان اظهار داشت آقای ترامپ به زبان مردم سخن میراند و من مطمئن هستم که امشب برنده خواهد بود.

مناظره امشب یکی از سه مناظرهای خواهد بود که در پوهنتون هوفسترای نیویارک به میزبانی لیستر هالت از کانال تلویزیونی ان بی سی صورت می‎گیرد.

دو مناظره دیگر نیز بین آن‎ها صورت خواهد گرفت که به تاریخ‎های نهم و نزدهم ماه اکتوبر در نظر گرفته شده‎اند.

هر سه مناظره پنج و سی دقیقه صبح به وقت افغانستان آغاز و هفت صبح خاتمه می یابد.

این نخستین بار است که کلینتن و ترمپ در یک مناظره رو در روی همدیگر قرار می‎گیرند.

خانم کلینتن بیش از چهل مرتبه در مناظره‎ها شرکت کرده‎است ولی معلوم نیست، آقای ترمپ که مشاورین کمپاین انتخاباتی اش همواره نرمی و آرامش را به وی پیشنهاد می‎کنند، مناظره امشب را چگونه پیش خواهد برد.