مقامات خوست: اجساد ۶ ملیشه پاکستانی در محل درگیری باقی مانده‌اند

صبح امروز در امتداد سرحد با پاکستان در ولایت خوست بین نیرو های امنیتی افغان و پاکستان درگیری آغاز شد و برای ساعات متمادی ادامه داشت.

این درگیری در مناطق زازی میدان، جندی غر، زوندی غر و نازو غر صورت گرفته‌است.

بر اساس گزارش خبرنگار رادیو آزادی، در حال حاضر صدای فیر های پراگنده از منطقه به گوش می رسد و نیرو های هر دو کشور به حالت آماده باش قرار دارند.

به گفته مقامات محلی خوست، اجساد شش ملیشه پاکستانی در محل برخوردها باقی مانده و یکتن توسط نیرو های افغان دستگیر شده‌است.

سمونمل عبدالحنان سرپرست آمریت امنیت ولایت خوست به رادیو آزادی گفت:

"در منطقه زازی میدان و پاره چنار ملیشه‌های پاکستانی به این‌طرف عبور کرده، بعد از آن‌که پوسته‌ها بالای‌شان صدا کرده و مردم ملکی نزد آن‌ها رفتند. بالای مردم ملکی انداخت صورت گرفت و به تعقیب آن بالای پوسته‌های ما نیز انداخت هاوان اجرأ شد، بالاخره پولیس ما به آن‌ها پاسخ داد، درگیری هنوز هم ادامه دارد."

به گفته سمونمل عبدالحنان حمله را نخست ملیشه‌های پاکستان آغاز کردند و در نتیجه آن دو تن به شمول یک پولیس محلی و یک جوان محل کشته و سه جوان دیگر زخمی شده‌اند.

ولی مقامات نظامی پاکستان نیرو های افغان را به آغاز این حمله متهم کرده گفته‌اند در این حمله صرف دو عسکر پاکستانی زخمی شده‌اند.

معلومات قبلی:

مقامات امنیتی ولایت خوست می‌گویند، در گیری که صبح امروز بین نیرو های افغان و پاکستانی در امتداد سرحد در این ولایت آغاز شد، در مناطق زازای میدان، جندی غر، زوندی غر و نازو غر ادامه دارد.

به گفته این مقامات، اجساد شش ملیشه پاکستانی در محل برخوردها باقی مانده و یکتن توسط نیرو های افغان دستگیر شده‌است.

سمونمل عبدالحنان سرپرست آمریت امنیت ولایت خوست به رادیو آزادی گفت:

"در منطقه زازی میدان و پاره چنار ملیشه های پاکستانی به اینطرف عبور کرده، بعد از آنکه پوسته ها بالای‌شان صدا کرده و مردم ملکی نزد آن‌ها رفتند. بالای مردم ملکی انداخت صورت گرفت و به تعقیب آن بالای پوسته های ما نیز انداخت هاوان اجرا شد، بالاخره پولیس ما به آنها پاسخ داد، درگیری هنوز هم ادامه دارد."

به گفته سمونمل عبدالحنان حمله را نخست ملیشه های پاکستان آغاز کردند و در نتیجه آن دو تن به شمول یک پولیس محلی و یک جوان محل کشته و سه جوان دیگر زخمی شده اند.

ولی مقامات نظامی پاکستان نیرو های افغان را به آغاز این حمله متهم کرده گفته اند در این حمله صرف دو عسکر پاکستانی زخمی شده اند.