بعد از ۲ سال رفت‌و‌آمد مردم به ولسوالی خاکریز کندهار آغاز شد

Your browser doesn’t support HTML5

بعد از دو سال تعطیل رفت‌و‌آمد مردم به ولسوالی خاکریز کندهار آغاز گردید. مسئولین در کندهار می‌گویند که مسیر راه این ولسوالی تازه از وجود طالبان پاکسازی شده‌است و اکنون آن‌جا عملیات جریان دارد.
بعد از دو سال تعطیل رفت‌و‌آمد مردم به ولسوالی خاکریز کندهار آغاز گردید.
مسئولین در کندهار می‌گویند که مسیر راه این ولسوالی تازه از وجود طالبان پاکسازی شده‌است و اکنون آن‌جا عملیات جریان دارد.
در همین حال باشنده‌گان خاکریز می‌گویند که دو سال این ولسوالی در محاصره طالبان بود و اکنون در این ولسوالی خدمات از سوی حکومت ارائه نمی‌شود.
ویدیو: صادق ریشتینی
ایدیت: لیمه هادی