تیم افغانستان در آخرین مسابقه بیست اووره تیم سریلانکا را شکست داد

تیم ملی کریکت افغانستان سریلانکا را در آخرین بازی شکست داد.

به گزارش کریکت بورد افغانستان، ملی پوشان کریکت افغانستان توانستند که تیم ملی کریکت سریلانکا را با تفاوت سه دوش شکست بدهند.

این مسابقه که امروز چهارشنبه دوم حوت در شهر دمبولا در سریلانکا برگزار شده بود در نخست ملی پوشان کریکت افغانستان قرعه را برنده شدند و انتخاب بیتینگ کردند.

تیم افغانستان در ۲۰ آور و با از دست دادن ۵ ویکت ۲۱۰ دوش را برای سریلانکا هدف تعیین کرد، سریلانکا در ۲۰ آور با از دست دادن شش ویکت ۲۰۶ دوش کسب کرد و با تفاوت سه دوش از افغانستان شکست خورد.

افغانستان درشرایط این بازی را برنده شد که در دو بازی گذشته از این تیم شکست خورده بود، در بازی امروز رحمن الله گربز از ۴۳ توپ ۷۰ دوش بدست آورد، حضرت الله ځاځی از ۲۲ توپ ۴۵ دوش کسب کرد، عظمت الله عمرزی از ۲۳ توپ ۳۱ دوش را انجام داد، محمد اسحق و محمد نبی هر کدام ۱۶ دوش گرفتند و ابراهیم ځدران ده دوش بدست آورد.

بعد از این تورنمنت قرار است که به تاریخ ۲۸ فبروری تیم ملی کریکت افغانستان با تیم آیرلند یک بازی تست را برگزار کند و پس از آن در دو رویداد ۵۰ آوره و ۲۰ آوره با آیرلند چندین رقابت کریکت را برگزار خواهد کرد.

هدف از این رقابت ها آمادگی تیم ملی کریکت افغانستان برای جام جهانی کریکت ۲۰ آوره گفته می شود که قرار است به تاریخ اول ماه جون به میزبانی آمریکا و ویست اندیز برگزار شود.