تیم ملی فوتسال افغانستان مغلوب تیم تایلند شد

اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان از تایلند سه بر دو شکست خورد.

هر دو تیم امروز چهارشنبه هشتم حمل در شهر بانکوک تایلند مقابل هم به میدان رفتند که در این رقابت تیم ملی فوتسال افغانستان با نتیجه ۳ بر دو از حریف شکست خورد و نتوانست که به فاینل رقابت‌های قهرمانی فوتسال "NSDF" راه یابد.

در مسابقه امروز مهربان غلامی در دقایق ۲۰ و ۳۹ برای افغانستان گولزنی کرد و تیم تایلند در دقایق ۹، ۱۲ و ۲۸ به گول رسید.

با این نتیجه افغانستان از صعود به فاینل این تورنمنت باز ماند ولی فردا ساعت دو بجه بعد از ظهر در مقابل تیم مالیزیا در دیدار رده بندی برای تثبیت مقام سوم رقابت خواهد کرد، تیم تایلند قرار است که در مسابقه فاینل با استرالیا مسابقه کند، این در حالی است که افغانستان استرالیا را ۵ بر ۴ در بازی دو روز قبل شکست داده بود.

این تورنمنت با اشتراک چهار تیم تحت نام قهرمانی فوتسال "NSDF" از طرف فدراسیون فوتبال و صندوق توسعه ورزش تایلند برگزار شده است که هدف آن آمادگی برای هفدهمین دورۀ جام ملت‌های فوتسال آسیا عنوان شده است.

در جام ملت‌های فوتسال آسیا شانزده تیم برتر قاره آسیا شرکت خواهند کرد که تیم افغانستان در گروه چهارم با تیم‌های ایران، کویت و بحرین همگروه است.

جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است که میان تاریخ‌های ۱۷ الی ۲۸ اپریل به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار شود که تیم فوتسال افغانستان برای نخستین بار در این رویداد حضور خواهد یافت.