دو مسابقۀ حساس در مرحله یک چهار رقابت‌های جام جهانی فوتسال، امروز برگزار می‌شود

مسابقات جام جهانی فوتسال ازبیکستان

امروز یکشنبه هشتم میزبان دو مسابقه حساس مرحلۀ یک چهارم نهایی در جام جهانی فوتسال برگزار میشود.

در مرحلۀ یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال، امروز یکشنبه هشتم میزان دو شهر بخارا و تاشکند میزبان دو مسابقه حساب در این مرحله است. تیم های برازیل و مراکش ساعت پنج عصر به وقت کابل در شهر بخارا مقابل هم قرار می گیرند که برنده آن به نیمه نهایی جام جهانی صعود خواهد کرد.

در مسابقه دوم تیم های اوکراین و ونزویلا در شهر تاشکند ازبکستان ساعت هفت و نیم شام به وقت افغانستان و در سالون هومو مقابل هم مسابقه میدهند که برنده این مسابقه به جمع چهار تیم برتر جام جهانی صعود خواهد کرد.

فردا دوشنبه نهم میزان نیز دو مسابقه مهم دیگر در مرحلۀ یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال انجام میشود که فرانسه و پاراگوای ساعت پنج عصر به وقت کابل شهر بخارا مقابل هم قرار می گیرند و در رقابت دوم که ساعت هفت و نیم شام به وقت افغانستان در شهر تاشکند برگزار میشود، تیم های آرجنتین و قزاقستان باهم دیدار می کنند.

برندگان دو مسابقه فوق به نیمه نهایی صعود خواهند کرد، دور نیمه نهایی به روز های چهارشنبه و پنجشنبه که مصادف به یازدهم و دوازدهم میزان میشود در شهر تاشکند و در سالون ورزشی هومو انجام میشود که برندگان آن دو تیم دور نهایی جام جهانی فوتسال را مشخص خواهند ساخت.

دهمین دورۀ جام جهانی فوتسال از تاریخ ۲۴ سنبله با اشتراک ۲۴ تیم برتر جهان به میزبانی سه شهر ازبکستان آغاز شد و الی پانزدهم میزان ادامه خواهد داشت.

برازیل با پنج قهرمانی، اسپانیا با دو قهرمانی و آرجنتین و پرتگال هردو با یک قهرمانی تنها تیم های هستند که موفق به کسب جام قهرمانی فوتسال جهان شده اند.

تیم ملی فوتسال افغانستان نیز در این جام برای اولین بار حضور داشت و با یک پیروزی مقابل آنگولا و انجام یک بازی چشم نواز مقابل آرجنتین و پذیرفتن شکست مقابل اوکراین، موفق شد که به دور حذفی صعود کند و اما از تیم پاراگوای در وقت های اضافه سه بر یک شکست خورد و از دور این رقابتها کنار رفت.