میثم آشتیانی برای بار دوم به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان انتخاب شد

عکس از: فدراسیون فوتبال افغانستان

فدراسیون فوتبال افغانستان امروز دوشنبه نهم میزان خبر داد که رهبری این فدراسیون میثم آشتیانی "ایرانی" را یک بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی انتخاب کرده اند.

آشتیانی امروز طی یک نشست مطبوعاتی رسمأ این سمت را بر عهده گرفت، قرار داد آشتیانی بنأ بر گزارش های "سه ماهه" عنوان شده و فدراسیون اضافه می کند که بند قرار داد برای تمدید آن نیز در نظر گرفته شده است، تمدید قرار دارد در نتیجه کسب نتایج مثبت خواهد بود.

در مراسم معارفه وی، محمد یوسف کارگر سرپرست فدراسیون فوتبال افغانستان، سید داوود شاه مرتضوی مسئول فوتبال ساحلی افغانستان وی را به خبرنگاران معرفی کردند.

این مربی ایرانی در کانفرانس خبری گفته که از فدراسیون فوتبال افغانستان حمایت های لازم را می خواهد تا مانند فوتسال و فوتسال زیر سن هفده سال نتایج خوب کسب کند، وی در نظر دارد که در آینده از بازیکنان فوتبال ساحلی افغان مقیم ایران نیز استفاده کند.

آشتیانی برای بار نخست در دسمبر سال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان برگزیده شد تا در جام فوتبال ساحلی آسیا که در سال ۲۰۱۹ برگزار شده بود تیم را آماده کند، در آن جام افغانستان در دور گروهی ۳ بر ۲ مالیزیا را شکست داد، در بازی دوم ۳ بر ۲ از فلسطین شکست خورد و در آخرین رقابت نیز از تایلند ۲ بر صفر باخت و نتوانست که به دور حذفی صعود کند.