جام جهانی فوتسال به مرحلۀ حساس نیمه نهایی رسیده است

مسابقات جام جهانی فوتسال در ازبیکستان به مرحلۀ نهایی خود نزدیک شده است.

در دو روز گذشته مرحلۀ یک چهارم نهایی هر روز با برگزاری دو مسابقه انجام شد که طی آن چهار تیم برتر مرحلۀ نیمه نهایی مشخص شدند.

برازیل قهرمان پنج مرتبه یی فوتسال جهان با شکست دادن مراکش راهی نیمه نهایی شد و اوکراین ونزویلای شگفتی ساز را مغلوب کرد و حریف برازیل در نیمه نهایی گردید.

همچنان به روز دوشنبه فرانسه که یکی دیگر از تیم های شگفتی ساز این جام است، پاراگوای را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد و در دیدار دیگر آرجنتین قهرمان هشت سال قبل این جام و نائب قهرمان دورۀ قبلی، ۶ بر ۱ قزاقستان را شکست داد و حریف فرانسه در نیمه نهایی شد.

قرار است فردا چهارشنبه یازدهم میزان برازیل و اوکراین در سالون "هومو" در تاشکند ازبکستان مقابل هم رقابت کنند، مسابقه آنان ساعت ۰۷:۳۰ شام به وقت افغانستان برگزار میشود و برنده آن مسابقه به عنوان اولین فاینلیست راهی مرحلۀ نهایی خواهد شد.

به روز پنجشنبه دوازدهم میزان شهر تاشکند ازبکستان و سالون "هومو" میزبان دو تیم آرجنتین و فرانسه خواهد بود، مسابقه میان آنان نیز ساعت ۰۷:۳۰ شام به وقت افغانستان برگزار میشود، هر تیم که پیروز شود به فاینل صعود خواهد کرد.

جام جهانی که از ۲۴ سنبله با حضور ۲۴ تیم برتر جهان برگزار شده بود، تا چند روز دیگر به پایان خواهد رسید، افغانستان نیز در اولین حضور اش در این جام با یک پیروزی مقابل تیم آنگولا، به دور یک هشتم نهایی صعود کرد و با پذیرفتن شکست از پاراگوای از دور این جام حذف شد.