تیم ملی کریکت الف افغانستان امروز با بنگله‌دیش رقابت می‌کند

رقابت‌های کریکت جوانان آسیا از ۲۷ میزان آغاز شده و شامل ۸ تیم برتر آسیایی است.

تیم‌های ملی کریکت الف افغانستان و بنگله‌دیش در رقابت‌های کریکت جوانان آسیا امروز یکشنبه ۲۹ میزان در شهر العامرات عمان مقابل هم رقابت می‌کنند.

مسابقه میان هردو تیم از گروپ "A" جام جوانان کریکت آسیا، ساعت ۰۶:۳۰ شام به وقت کابل در اکادمی کریکت عمان برگزار می‌شود. تیم ملی کریکت الف افغانستان به روز جمعه ۲۷ میزان توانسته بود که در نخستین رقابت‌اش تیم سریلانکا را با تفاوت ۱۱ دوش شکست بدهد و دو امتیاز آن مسابقه را به دست آورد.

بیشتر در این باره: تیم ملی کریکت «الف» افغانستان تیم سریلانکا را شکست داد

اما تیم ملی کریکت الف بنگله‌دیش نیز در نخستین بازی‌اش توانسته است که هانگ‌کانگ را با تفاوت پنج ویکت ببرد و این تیم هم‌اکنون با دو امتیاز و داشتن نت رن ریت بهتر نسبت به افغانستان در صدر جدول گروپ "A" قرار دارد. هرگاه افغانستان بتواند بنگله‌دیش را شکست بدهد، ضمن آنکه به صدر جدول صعود خواهد کرد، صعودش به نیمه‌نهایی جام جوانان کریکت آسیا نیز قطعی خواهد شد.

رقابت‌های کریکت جوانان آسیا که شامل تیم‌ها با داشتن بازیکنان زیر ۲۳ سال است، از تاریخ ۲۷ میزان آغاز شده است و الی ششم عقرب ادامه خواهد داشت. در این رقابت‌ها ۸ تیم برتر آسیا اشتراک دارند و در دو گروپ چهار تیمی باهم رقابت می‌کنند.

افغانستان در صورت پیروزی مقابل بنگله‌دیش به صدر جدول گروپ "A" صعود می‌کند.

در مسابقات که تا به حال در گروپ "B" این رقابت‌ها برگزار شده است، امارات متحدۀ عربی عمان را شکست داده است و روز گذشته نیز تیم الف کریکت هندوستان با تفاوت ۷ دوش تیم جوانان پاکستان را مغلوب کرد. در ادامه بازی‌ها از این گروپ، فردا دوشنبه ۳۰ میزان پاکستان با عمان رقابت می‌کند و هندوستان با امارات متحدۀ عربی دیدار خواهد کرد.

قابل ذکر است که دور گروهی جام کریکت ۲۳ سال آسیا "جوانان آسیا" به روز چهارشنبه دوم عقرب به پایان می‌رسد، از هر گروپ دو تیم برتر آن به دور نیمه‌نهایی صعود می‌کنند و بازی نهایی نیز به روز یکشنبه ششم عقرب برگزار می‌شود.