این جبهه ناوقت یکشنبه شب با نشر اعلامیهای در صفحۀ ایکس خود (توییتر سابق) مدعی شده که این حمله ساعت ۲ یکشنبه شب در ولسوالی حصۀ دوم کوهستان کاپیسا صورت گرفته است.
بر اساس اعلامیه، در این حمله ۲ طالب دیگر زخمی شدند.
حکومت طالبان به گونۀ رسمی واکنشی به این ادعای جبهۀ مخالفش نداشته است، اما پیش از این ادعاهای مشابه را رد کرده است.
"جبهه مقاومت ملی" همچنان ادعا کرده که در این حمله به افراد این جبهه و غیرنظامیان آسیبی نرسیده است.