مجموعۀ تصویری: جمع آوری اجباری معتادان برای تداوی از سوی طالبان در کابل

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که معتادان از افراد طالبان که برای گرفتاری و انتقال آن‌ها برای تداوی به شفاخانه ترک اعتیاد ابن سینا آمده اند، فرار می‌کنند.

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که یک فرد گروه طالبان وضعیت معتادی را که در زیر یک پل در کابل خوابیده بررسی می‌کند. زیر این پل جای بود و باش صدها معتاد دیگر نیز است.

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که یک فرد معتاد به مواد مخدر در راه زینه در بخش تداوی معتادان در شفاخانه ابن سینا در کابل ایستاده است. 

این تصویر که بتاریخ ۱۰ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که یک فرد معتاد به مواد مخدر که تازه به شفاخانه ابن سینا در کابل منتقل شده می‌خواهد مأمور نظارت را قناعت دهد که بگذارد وی شفاخانه را ترک کند. اقارب این فرد معتاد از بیرون اتاق او را نظاره می‌کنند.

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که معتادان تازه انتقال شده به شفاخانه ابن سینا در کابل منتظر اند که نام‌های شان درج فهرست این شفاخانه شود.

این تصویر که بتاریخ ۹ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که شماری از افراد معتاد در زیر یک پل در کابل که محل تجمع صدها معتاد است، در حال استفاده از مواد مخدر اند.

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده یک فرد معتاد به مواد مخدر را در بخش ترک اعتیاد شفاخانه ابن سینا در کابل نشان می‌دهد که تازه شاور گرفته است. شاور گرفتن با آب سرد یکی از شیوه‌های درمان افراد معتاد به مواد مخدر است. 

این تصویر که بتاریخ ۱۰ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده یک فرد معتاد به مواد مخدر به اسم احمد بلال را نشان می‌دهد که در بخش ترک اعتیاد شفاخانه ابن سینا در کابل بستری شده است.

در این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده، دیده می‌شود که یک طالب یک معتاد مواد مخدر را از زیر یک پل در کابل بازداشت کرده است. این محل، جای تجمع صدها فرد معتاد به مواد مخدر است.

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که یک فرد معتاد به مواد مخدر در حال تراشیدن موهای سرش در بخش سم‌زدایی شفاخانه ابن سینا در کابل است. 

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که کارمند موظف موهای سر یک فرد معتاد به مواد مخدر را تراش می‌کند. این وارد سم‌زدایی بخش تداوی معتادان شفاخانه ابن سینا در کابل است. 

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که فرد معتاد که در قسمت وسط نشسته در حال نواختن توله در وارد سم‌زدایی بخش تداوی معتادین در شفاخانه ابن سینا در کابل است.

این تصویر که بتاریخ ۲۴ سپتمبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که مردان در حال مذاکره و بررسی کیفیت در یک بازار مواد مخدر در حومه کندهار که در اطراف خریطه های حاوی هروئین و چرس جمع شده اند، هستند.

این تصویر که بتاریخ ۹ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد که یک فرد طالبان در نزدیک پلی در کابل که در زیر آن صدها فرد معتاد به مواد مخدر روزانه تجمع می‌کنند، ایستاده است.

این تصویر که بتاریخ ۱۶ اکتوبر ۲۰۲۱ گرفته شده نشان می‌دهد کارمندان بخش تداوی افراد معتاد به مواد مخدر شفاخانه ابن سینا در کابل یک معتاد را می‌خواهند قناعت دهند که به شفاخانه برای درمان برود.